A Vásárosnamény szennyvíztisztító telepen fennálló helyzetről az alábbi tájékoztatást adjuk.
2020.08.06.-i állapot.
A nem megfelelő minőségű iszap elvétel az utóülepítőből, illetve az oxidációs árokból folyamatosan történik napi 24 órában.
Az oxidációs árokban összegyűlt szálas anyagot és leülepedett homok és eleveniszap elegyét gépi beavatkozással kitermeljük de a munkálatok a holnapi napon is folytatódnak.
Folyamatosan szállítjuk 4db szennyvízszállító gépjárművel az oltóiszapot, ami az osztott műtárgyba és az oxidációs árokba kerül elhelyezésre a mihamarabbi problémamentes üzemelés érdekében.
Az osztott műtárgy eleveniszap minőségét sikerült 2 nap alatt stabil állapotba hozni.
MEO labor napi szinten mintavételezi az érkező nyers és a tisztított szennyvíz minőségét. A mai napon a szennyvízelvezető hálózatról Nagyvarsány Szabadság tanya, Ilki utcai szennyvízátemelőből, és az Ifjúság utcáról kontrolmintákat vettünk, a szennyvíztisztító telepre beérkező nyers szennyvíz toxikusságát vagy fertőzöttségének forrásának nyomát keresve.
A 2020.08.05.-i mintavételi jegyzőkönyvek mellékelten csatolva lettek.
Az oxidációs árokba beépítésre és beüzemelésre került még plusz 36 méter mélylevegőztető elem a hatékonyabb oxigénbevitel érdekében.
A meghibásodott Kessener kefék elszállításra került az Elektro-Generál Kft Debreceni telephelyére, ahol a javítást soron kívül elkezdték. Várhatóan jövő héten 2db Kessener kefét újra üzembe tudunk állítani.
Egy nagyobb, 800m3/h teljesítményű ROOTH fúvót helyezünk üzembe a mai nap folyamán a még hatékonyabb oxigénbevitel érdekében.
A tisztított szennyvíz színe a Ludényostói befolyónál fekete, az iszap elúszás nem mérséklődött.
A Tisza folyóba lévő bevezetésnél még fekete színű elúszás és enyhe habzás tapasztalható. A habzás kb.: 9 méter után teljesen megszűnik, viszont a fekete sáv még 25 méternél is látható. Jelentős halmozgás tapasztalható.
A befogadóba keletkezett felhabzást napi szinten többször ellenőrizzük és az eltávolításáról folyamatosan gépi, illetve kézi erővel gondoskodunk.
Kérjük tájékoztatásunk szíves elfogadását.
üdv: Kantár József
Keleti Régió Főmérnök
Tel.: (70) 3-193-191
Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.
Mátészalka, Dózsa Gy.út 1.
2020.08.04.-én, illetve az azt megelőző időszakban olyan mennyiségű és minőségű tisztítandó szennyvíz érkezett a Vásárosnamény szennyvíztisztító telepre, amely az amúgy is érzékeny telepen a biológiai rendszer teljes felborulását, ezáltal tisztított szennyvíz minőségromlást eredményezte.
A tisztított szennyvízminőség romlásának előzményei:
A szennyvíztisztító telep biológiai tisztítórendszerének helyreállítása érdekében tett intézkedéseink:
Mátészalka, 2020. augusztus 05.
Kantár József Juhász Sándor
Főmérnök Üzemmérnökség vezető
30 éve megbízhatóan, menetrend szerinti autóbuszos személyszállítás
Örömmel értesítjük Önöket, hogy új menetrend szerinti járatot indítunk Beregsurány és Budapest között, az Önök településének érintésével.
Járatunk közlekedési útvonala:
Beregsurány- Csaroda- Tákos- Vásárosnamény- Tiszavasvári- Polgár- Budapest
Kiváló minőségű Setra autóbuszokkal állunk az Önök szolgálatára
menetrend szerinti közlekedéssel.
Megbízható szakmai múlt, udvarias kiszolgálás, kényelmes buszok, gyorsaság és pontosság jellemez bennünket!
Jegyváltásra felszálláskor, az autóbuszvezetőnél van lehetőség, azonban előzetes helyfoglalás szükséges az alábbi elérhetőségeken:
Telefonszám: +36 70 778-1202
E-mail: bejelentkezes@transtour.hu
Közös Képviselők figyelem!
Az Észak-alföldi Környezetgazdálkodási Nonprofit KFT a következő változásokról tájékoztatja Vásárosnamény lakosságát:
Természetesen a környezettudatos lakosság számára továbbra is külön térítési díj fizetése nélkül biztosítjuk a lehetőséget a szelektív hulladékok gyűjtésére.
A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Szilárdhulladék-gazdálkodási Társulás által nyert KEHOP pályázat keretében lehetőség van arra, hogy valamennyi családi házas ingatlan és társasház igényeljen 240 literes, kifejezetten a szelektív hulladék gyűjtésére szolgáló edényt.
A 240 literes szelektív edényt – ami csak újrahasznosítható papír, műanyag és fém gyűjtésére szolgál, és éppen ezért tiszta és szagtalan – a társasház közös képviselője útján igényelheti.
A gyűjtésre szolgáló edényt a lakóközösség a társasház saját tulajdonú területén, vagy akár házon belül helyezheti el.
Ezzel a megoldással egyrészt ellenőrizhetővé válik a „saját szelektív kuka” használata, másrészt nő a begyűjtött szelektív hulladék mennyisége és minősége is, harmadrészt pedig megszűnnek a lakókörnyezetet csúfító és szennyező illegális szemétkupacok is.
A közös képviselők az edényeket a szabone.szeles@vasarosnameny.hu címen igényelhetik augusztus 10. napjáig, utána már csak az ugyfelszolgalat@eakhulladek.hu címen írásban, ahol kérjük az igényelt darabszámot is szíveskedjenek megjelölni.
A gazdálkodó szervezeteknél keletkező szelektív hulladék közszolgáltatáson belül történő elszállítására a gazdálkodó szervezet saját tulajdonában lévő szabvány gyűjtőedényéből van lehetőség.
Bízunk benne, hogy a szelektív hulladékgyűjtés ezen formáját minden városlakó megelégedéssel használja majd.
Nyíregyháza, 2020. július 21. Éberhardt Gábor
ügyvezető igazgató
Tájékoztatom Vásárosnamény város tisztelt lakosságát, a civil, érdekképviseleti és gazdálkodó szervezeteket, valamint a településen működő elismert egyházakat, mint partnereket, hogy Vásárosnamény Város Önkormányzatának Képviselő testülete a településfejlesztési koncepcióról, az integrált településfejlesztési stratégiáról és a településrendezési eszközökről, valamint egyes településrendezési sajátos jogintézményekről szóló 314/2012. (XI. 8.) Kormányrendelet 30.§-a alapján megkezdte a telpülésfejlesztési koncepció felülvizsgálatának kidolgozását.
Érintett helyszín:
o település telj es területe
A vészhelyzet ideje alatt egyes településfejlesztési, településrendezési, településképi, építésügyi és örökségvédelmi, valamint közigazgatási hatósági eljárási szabályok eltérő alkalmazásáról szóló 143/2020. (IV. 22.) Korm. rendelet alapján, értesítjük a Tisztelt Partnereket, hogy lakossági tájékoztatásunk kizárólag elektonikuson úton történik.
A dokumentáció elektronikusan elérhető a település honlapján,
az alábbi linken:
https://vasarosnameny.hu/ui-rendezesi-terv
Javaslataikat, észrevételeiket a közétételt követő 15 napban, azaz 2020. május 29-ig kizárólag elektronikus úton a foepitesz@vasarosnameny.hu e-mail címen várjuk.
Vásárosnamény, 2020. május 14.
Filep Sándor s.k.
polgármester
Nem kell postára mennie,
rendezze otthonról vízdíj-számláját!
Hogyan fizethet?
• átutalással, csoportos beszedési megbízással
• Díjneten keresztül
Miért jó ez Önnek?
• nincs postai sorban állás
• kényelmes: bármikor, bárhonnan elérhető
• egyszerű, gyors, biztonságos, időtálló
• környezetbarát, környezettudatos
Honnan tudok tájékozódni a részletekről?
• honlapunkon minden információt megtalál: www.trvzrt.hu
• hívja munkaidőben telefonos ügyfélszolgálatunkat az ingyenes 06-80/205-157-as telefonszámon
Köszönjük, hogy Ön is pontosan befizeti vízdíj-számláját, ezzel hozzájárul a víziközmű szolgáltatás biztonságos fenntartásához!
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
A katasztrófavédelem kéményseprőipari szerve az ügyfelek és a szakemberek egészségének megőrzése érdekében a március 17-e utáni időszakra meghirdetett társasházi sormunkáit teljes ellátási területén – így Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében is – felfüggeszti és átütemezi, vagyis a kötelező ellenőrzésekre később kerül sor.
Ez a változás részben érinti az egylakásos ingatlanok kéménytulajdonosainak kérésére, egyeztetett időpontokban elvégzendő ellenőrzéseket és megrendeléseket is, amelyeket szervezetünk szintén megpróbál átütemezni, kivéve, ha az ellenőrzési időpont közös megváltoztatására már nincs lehetőség, vagy ha az ellenőrzés elvégzését halaszthatatlan fontosságú probléma indokolja.
Nincs változás a műszaki vizsgálatokat, vagy üzemzavar elhárítást érintő megrendelések teljesítésében, és a kéményseprőipari nyilatkozatokhoz kötődő feladatok ellátásában. Ezeket a munkákat a kéményseprők továbbra is elvégzik.
Az ügyfélszolgálat működése zavartalan, de kérjük, hogy a személyes megjelenés előtt egyeztessenek időpontot a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei ellátási csoport mobilszámán: +36 (70) 645 2946, illetve ügyintézésükhöz válasszák inkább a 1818 9-1- es telefonos, a https://kemenysepres.katasztrofavedelem.hu/ weboldalon regisztráció nélkül működő online, vagy más írásbeli (BM OKF GEK, 1903 Budapest, Pf.: 314.; kemenysepro.ugyfelszolgalat@katved.gov.hu) csatornákat.
A járvány miatt az általános udvariasság szabályai is megváltoztak. Szakembereink kerülik a kézfogást, és védőeszközökkel – szájmaszk, védőszemüveg, és kesztyű viselésével –, valamint sűrű kézmosással és kézfertőtlenítéssel védekeznek a vírus terjedése ellen.
A Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Fehérgyarmati Katasztrófavédelmi Kirendeltsége tájékoztatta Önkormányzatunkat a legújabb hatályos rendelkezésekről, miszerint a Magyar Közlöny 2019. július 26-án kihirdetett 129. számában megjelent az Országos Tűzvédelmi Szabályzat módosításáról szóló 30/2019. (VII. 26.) BM rendelet, amely 2020. január 22-én lépett hatályba.
A módosítás érinti a szabadtéri tűzgyújtás és tűzmegelőzés szabályait is, melyek alapján az állampolgároknak és a gazdálkodó szervezeteknek nem kell beszerezniük a tűzvédelmi hatóság engedélyét, ha külterületen, legfeljebb 10 hektár egybefüggő területen irányított égetést kívánnak végezni, csupán bejelentési kötelezettségüknek kell eleget tenniük és a vonatkozó tűzvédelmi szabályokat kell betartaniuk.
Bejelentési kötelezettség teljesítése
Amennyiben a természetes személy Szabolcs-Szatmár-Bereg megye területén kíván irányított égetést végezni, úgy ezt annak megkezdése előtt 5 nappal a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóságnak írásban be kell jelentenie.
A bejelentésnek tartalmaznia kell a bejelentő nevét, az irányított égetés végzésének időpontját, terjedelmét, földrajzi koordinátákkal vagy helyrajzi számmal megadott helyét.
A bejelentést az alábbi e-mail címre kell megtenni: szabolcs.titkarsag@katved.gov.hu
A bejelentéshez szükséges nyomtatvány megtalálható Önkormányzatunk honlapján a www.vasarosnameny.hu elérhetőségen.
Vásárosnamény, 2020. február 3.
dr. Deák Ferenc
jegyző
Tájékoztatom Vásárosnamény város tisztelt lakosságát, a civil, érdekképviseleti és gazdálkodó szervezeteket, valamint a településen működő elismert egyházakat, mint partnereket, hogy Vásárosnamény Város Önkormányzatának Képviselő testülete a településfejlesztési koncepcióról, az integrált településfejlesztési stratégiáról és a településrendezési eszközökről, valamint egyes településrendezési sajátos jogintézményekről szóló 314/2012. (XI. 8.) Kormányrendelet 42.§-a alapján megkezdte a településrendezési terv módosításának véleményeztetését.
Módosítás tárgya:
I.Teljes eljárásrend keretében történő módosítás
A Berwin Ruhagyár Zrt. a 4232 hrsz-ú telken új gyártóüzemet és telephelyet kíván létrehozni. Tevékenységét a Vásárosnamény belvárosában, a Kossuth utcán található telephelyén folyamatosan le kívánja építeni.
A fejlesztés során a meglévő kapacitásait meghaladó mértékben kíván új telephelyet kialakítani.
III.Településképi rendelet 2. mellékletének módosítása - a Helyi védelem alá helyezett egyedi örökségi értékek,elemek vonatkozásában
A rendelet 2. mellékletében felsorolt helyi védettséget élvező épület címének pontosítása és azok kiegészítése.
A partnerségi egyeztetés szabályairól szóló 9/2017. (VII. 4.) önkormányzati rendelet és a
314/2012. (XI. 8.) Kormányrendelet alapján alapján, értesítjük a Tisztelt Partnereket, hogy lakossági fórumot tartunk.
A lakossági fórum ideje: 2019. december 12., 17.00 órai kezdettel
Helye: Városháza Nagyterme
A lakossági fórum keretében bemutatásra kerül a településrendezési terv módosítása.
Javaslataikat, észrevételeiket a közétételt követő 21 napban, azaz 2019. december 25-ig írásban a Polgármesteri Hivatal titkárságán leadhatják vagy a kokas@vasarosnameny.hu e-mail címre elküldhetik.
Vásárosnamény, 2019. december 4.
Tisztelettel:
Filep Sándor s.k.
polgármester
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye teljes területén, minden településén a lakossági tulajdonú ingatlanok és a társasházak égéstermék-elvezetőinek rendszeres felülvizsgálatát a katasztrófavédelem kéményseprőipari szervezetének szakemberei végzik el. Tekintettel az elmúlt időszakban a kéményseprés területén végbement változásokra, még sokan nem ismerik pontosan a szabályokat, ezért egy rendszerező közleménnyel segítjük az eligazodást.
A kéményseprők szempontjából az ügyfeleket két nagy csoportba lehet sorolni: a családi házban és a társasházban élőkre. Mindkét csoport tovább osztható két másikra: ahol nincs bejegyezve gazdálkodó szervezet és ahol van. Vegyük sorra, mi a dolga az embernek, attól függően, hogy melyik kategóriába tartozik:
A múltban úgy tartották, hogy kéményseprővel találkozni szerencsét jelent. Ma sincs ez másképp. A tűzmegelőzés és a szén-monoxid-mérgezéssel járó balesetek megelőzése területén bizonyított a kéményseprők rendszeres ellenőrző munkájának fontossága. A szakemberek modern eszközöket, műszereket használnak, és a tűzmegelőzésen túl energetikai-, légellátási-, tüzeléstechnikai-, környezetvédelmi tanácsokkal is ellátják az ügyfeleket. Ha nincs semmilyen probléma, egy égéstermék-elvezető teljes nyomvonalának szemrevételezése és műszeres ellenőrzése harminc percet vesz igénybe. Ha a kéményt tisztítani kell, valamivel hosszabb időbe telik, de a biztonság megéri a ráfordított időt. A munka elvégzéséről és az eredményről minden esetben tanúsítvány készül, ennek egy példánya az ügyfelet illeti. Ha a tanúsítványon szerepel hibakód, arról szóbeli tájékoztatást is kell kapni, a problémát minél hamarabb, de legkésőbb a következő ellenőrzésig szakemberrel kell kijavíttatni.
Fűtési technológiától függetlenül komoly veszélyt jelenthet a készülékek szabálytalan kivitelezése, illetve a karbantartás és a rendszeres műszaki felülvizsgálat elmulasztása. A rendszeresen karbantartott fűtőeszköz nemcsak biztonságos, hanem gazdaságosabban is működtethető.
Érdemes a munkát időben beütemezni, hiszen tudjuk, hogy mikor leszünk szabadságon, a fűtési szezonon kívüli időszakban pedig a kéményseprők kevésbé leterheltek, így otthonunk és szeretteink biztonságáról könnyebben tudunk gondoskodni.
Mint arról korábban tájékoztattuk Önöket, Társaságunknál, a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.-nél megvalósult az átállás egy új, korszerűbb integrált vállalatirányítási rendszerre. Első lépésként elindult az alaptevékenységi számlák tömeges kibocsátása, a gazdálkodó szervezeteknek az egyenlegküldés, és napjainkban egy újabb jelentős feladat vette kezdetét. Közel egy év elteltével elkezdődött a felszólító levelek kiküldése azon ügyfeleink részére, akik nyilvántartásunk szerint jelentős elmaradásban vannak a vízdíjszámlák fizetésével. Ez a folyamat - a felszólítók készítése, nyomtatása - is automatizált, így sajnos adódhatnak adatbázisproblémák. Emiatt előfordulhat, hogy olyan felhasználók is kapnak felszólító levelet, akik nem halmoztak fel nagyobb összegű tartozást. Amennyiben Önnek ilyen esetet jeleznek a településen lakók, kérjük, javasolják felhasználóinknak, hogy vegyék fel a kapcsolatot kollégánkkal egyeztetés céljából ügyfélszolgálatainkon! A precíz, pontos elszámolás közös célunk.
A megnövekedett ügyfélforgalom miatt az ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunk, a Call Center jelentősen túlterhelt ilyen időszakban, valamint az írásos megkeresések válaszadási határideje is hosszabb időt vehet igénybe. Társaságunk plusz erőforrást bevonva, folyamatosan azon dolgozik, hogy mielőbb rendeződjenek e fennakadások, és munkatársaink minél rövidebb időn belül a normál üzemszerű működésnek megfelelően tudják ügyfeleinket kiszolgálni.
Köszönjük türelmét! A kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük!
Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:
Call Center: 06 80 205 157
E-mail: ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu
Személyes Ügyfélszolgálati Irodánk címe: 5000 Szolnok, Thököly út 83.
Ügyfélfogadási ideje:
Hétfő: 8.00 – 14.00
Kedd: 8.00 – 14.00
Szerda: 8.00 – 20.00
Csütörtök: 8.00 – 14.00
Péntek: 8.00 – 14.00
Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.
Vízmérő állás bejelentésére az adott hónap 10. és 20. napja közötti időszakban biztosítunk lehetőséget az alábbi elérhetőségeken:
Online ügyfélszolgálaton, regisztrációt követően: https://vizcenter.hu/trv/user?op=regisztracio#ctop Online ügyfélszolgálaton, regisztráció nélkül: https://vizcenter.hu/trv/meroora alias bejelentese noreg
Mobil applikáción keresztül:
https://vizcenter.hu/trv/mobil applikacio
Díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül:
06-80/205-157 / 2. menüpont (automata rögzítés)
A mérőállás diktáláshoz szükséges adatok:
Új csoportos beszedési megbízás:
A csoportos beszedési megbízás megadásához szükséges felhasználó azonosítók megváltoznak. Az új azonosító a számla 3. oldalán található szerződéses folyószámla szám.
A TRV Zrt. GIRO azonosító száma változatlanul: A11265832T216
Amennyiben Ön már korábban is csoportos beszedés alapján egyenlítette ki számláját, nincs teendője! E-számla igénylése:
Könnyítse meg életét - váltson e-számlára!
Az ingyenes Díjnet számlabemutató rendszer segítségével a Társaság által kibocsátott számlákat elektronikus formában, az interneten keresztül tekintheti meg. A számlák kiegyenlítése igény szerint történhet bankkártyával, internetbankon keresztül, csoportos beszedési megbízással, eseti banki átutalással, vagy akár okostelefonjával az iCsekk mobilalkalmazással. Az elektronikus számlákat digitális aláírással és időbélyegzéssel látja el a Társaság, melyek a hatályos jogszabályoknak megfelelően igazolják, hogy a számla adott időpontban az adott tartalommal került kiállításra.
Az elektronikus számla előnyei:
A szolgáltatás igényléséhez regisztráljon a Díjnet Zrt. oldalán (www.dijnet.hu). s ott keresse a számlakibocsátói regisztráció menüpontban a TRV Zrt.-t!
Fizetési Pont-on is rendezheti vízdíját!
A díjfizetés egyszerűen, kényelmesen és gyorsan, akár egy perc alatt elvégezhető. A bankkártyás tranzakció nem átutalásnak, hanem kártyás fizetésnek számít, így plusz költség nem jelentkezik a befizetésnél!
Keresse az alábbi matricákkal ellátott üzleteket, ahol tehát már lehetőség van a vízdíj kiegyenlítésére is:
Bővebben a www.fizetesipont.hu oldalon tájékozódhat!
Telefonos ügyfélszolgálatunk (Call Center) díjmentesen elérhető a +36-80/205-157-es telefonszámon.
Szolnok, 2019. 07. 02.
Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.
Ügyfélkapcsolati csoport
A sorban állás a múlté, intézze ügyeit mostantól online!
Az online elérhető Önkormányzati Hivatali Portál nemcsak magánszemélyeknek, hanem a vállalkozásoknak is megkönnyíti a mindennapjait. Az e-ügyintézési felületen keresztül az ország bármelyik pontjáról, gyorsan és kényelmesen intézhetők az önkormányzati ügyek. Az elektronikus ügyintézést választók így nemcsak a sorban állás miatti bosszankodástól kímélik meg magukat, hanem támogatják a papírmentes és környezetkímélő ügyintézést is.
Egy új vállalkozás elindítása, vagy egy meglévő adminisztrációs feladatainak teljesítése mellett nehéz a rohanó hétköznapok során még az önkormányzati hivatalt is útba ejteni. Szerencsére manapság erre már nincs feltétlenül szükség, hiszen van olyan digitális tér, amelyre belépve egyre több helyi hivatali ügy elintézhető. Az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül lakossági, ipari, kereskedelmi, szociális ügyek sora indítható és egyszerűen nyomon követhető.
A portál segítségével a papír alapú, személyes megjelenést igénylő ügyintézés helyett az ország bármely pontjáról, bármikor, kényelmesen, online is intézhetők akár a magán és vállalkozói helyi adóügyek is. Adóigazolás kérhető, túlfizetés esetén átvezetés és visszatérítés kezdeményezhető, gépjármű-, illetve termőföld adó jelenthető be, valamint helyi/önkormányzati adó- és értékbizonyítvány igénylésre is van mód. A helyi iparűzési adó bevallása a portál segítségével szintén könnyűszerrel megoldható, függetlenül attól, hogy általános vagy ideiglenes tevékenységről van szó.
Az elektronikus ügyintézésnek köszönhetően jelentősen megrövidül a helyi adóbevallásra fordított idő. A lakosság mellett a gazdálkodó szervezetek is kényelmesen teljesíthetik helyi adóbevallással kapcsolatos kötelezettségüket, és lekérhetik helyi adóegyenlegüket. Az online rendszerbe való belépést és személyes azonosítást követően ismét időt takarít meg a rendszer a felhasználónak, ugyanis közhiteles nyilvántartásokban meglévő személyes adatok már automatikusan kitöltve jelennek meg az űrlapokon.
Az online ügyintézési felületen közel félszáz különféle ügy indítható, többek között ipari és kereskedelmi, hagyatéki, birtokvédelmi, valamint szociális, sőt az Önkormányzati Hivatali Portálról is közvetlen linken elérhető, az úgynevezett e-Papír szolgáltatás (epapir.gov.hu) segítségével szinte bármilyen egyéb ügy is benyújtható elektronikus úton. A bejelentkezett felhasználók bármikor nyomon követhetik az általuk indított helyi önkormányzati ügyeket, így pár kattintás után megtekinthetik, hol tart az adott ügy, illetve az előzetesen már kitöltött űrlapjaikat is könnyedén elérhetik.
Az Önkormányzati Hivatali Portál az https://e-onkormanyzat.gov.hu weboldalon és településünk weboldalán is elérhető.