csütörtök, november 21, 2019
Betûméret

Hírek

Hírek

Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Társaságunk, a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. az SAP vállalatirányítási rendszerre történő átállást követően a napokban megküldte a 2018. július, augusztus havi számlákat. Ezek kézhezvételét követően megnövekedett a telefonos ügyfélszolgálatunkra, a Call Centerre (+36 80 205-157) beérkező megkeresések száma, mely átmeneti túlterheltséget okoz rendszerünkben. Bár kollégáink folyamatosan Ügyfeleink rendelkezésére állnak, a fennakadások elkerülése érdekében arra kérjük Önöket, vegyék igénybe vízcenter oldalunkat (www.vizcenter.hu/trv), ahol várakozás nélküli ügyintézésre nyílik lehetőség.

Felhívjuk figyelmüket, hogy az ügyintézéshez szükséges Felhasználói azonosító szám megváltozott. Ez a számla első oldalán, a jobb oldali bekeretezett rész első sorában található.


Segítő együttműködésüket, türelmüket ezúton is köszönjük!


Szolnok, 2018. szeptember 27.


Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.

Az Észak-Alföldi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft. hulladékgazdálkodási közszolgáltató képviseletében az alábbiakról tájékoztatom Önöket:

 

Az állami hulladékgazdálkodási közfeladatot ellátó NHKV Zrt. közszolgáltatási területünkön első alkalommal bocsátotta ki a közszolgáltatási díjakról szóló számláját az országos számlázási rendszeren keresztül (a számlázást eddig a közszolgáltató saját rendszerében, bérszámlázás keretében végezte az NHKV részére).

A 2018. II. negyedéves számlákat várhatóan a mai napon kapják meg az ingatlanhasználók.

Bár az NHKV Zrt. a számlákkal egyidejűleg tájékoztatót is küld az ügyfelek részére, mégis szeretnénk informálni Önöket olyan kérdésekről, melyekkel a lakosok az Önkormányzatokat megkereshetik.

 

  1. Az NHKV Zrt. a díjbeszedést, mint számlafizetési módot megszüntette. A most megkapott év II. negyedéves számlát az ügyfelek kizárólag csekken, csoportos beszedési megbízással vagy átutalással fizethetik meg.
  2. Az NHKV Zrt. által megbízott díjbeszedők a jövőben kizárólag a díjhátralék beszedése érdekében járhatnak el, a kintlévőség kezeléssel kapcsolatos cselekményeket, így a díjhátralékok beszedését és az ezzel összefüggő adatváltozás­bejelentést végezhetik.
  3. Későbbi időpontban kapják meg a számlát a kedvezményes díjat és az időszakos díjat fizető ügyfelek.
  4. A számlázó program a díjfizetés alapegységének tekintett ürítés-számot nem a megszokott Ft/ürítés, hanem Ft/darab elnevezéssel jeleníti meg a számlarészletezőben, mely azonban a számlában egyértelműen az ürítések számát fogja jelenteni az eddigieknek megfelelően (13 db/negyedév).

 

Kérem Önöket, hogy szíveskedjenek tájékoztatást adni azon ügyfeleknek, akik Önökhöz fordulnak.

Kérem, tájékoztassák az ügyfeleket arról is, hogy a számla bal feslő sarkában feltüntetett ügyfélszolgálati elérhetőségeken a közszolgáltató készséggel áll a lakosság rendelkezésére.

 

Telefonos ügyfélszolgálat (rögzített vonal):

06/42 508 374

06/42 508 369

06/42 508 371

 

Tisztelettel:

Éberhardt Gábor ügyvetető

A mai rohanó társadalomban fontos az, hogy mindenki minél hamarabb információhoz jusson ezt a célt tartotta szem előtt önkormányzatunk. Éltünk a Naracom Kft. felajánlásával, aki biztosítja, hogy városunkban három helyszínen kiépíti a FreeWifi-t.

A héten az Önkormányzat és a játszótér területén valósult meg a wifihálózat telepítése melyet, BeregSziveFreeWifi névre csatlakozva mindenki szabadon használhat. A terveink között szerepel még a városközpontban és a Kraszna híd „Zoárd-napi Sokadalom helyszínén” megvalósítani az ingyenesen használható internet elérést.

Napelemmel működő okospadon telefont tölteni és internetezni is lehet. A beépített hűtőrendszerrel az ülőfelület még a nyári forróságban is kellemes hőmérsékletet biztosít.

A 800 kilogramm teherbírású Steora okospad teljes mértékben napelemből származó energiát használ. A pad optimalizálja saját energiafelhasználását, így az sosem kapcsol le, és időjárási viszonyoktól függetlenül folyamatosan üzemel.

Integrált lámpái két méteren belül megvilágítják az ülőalkalmatosság környezetét, lehetővé téve a felhasználók számára az éjszakai használatot. A fehér színű, acélvázas pad ellenáll a természet viszontagságainak, az ülőfelület anyaga szintén tűzbiztos, és bármikor könnyen újrapolírozható az eredeti állapot visszaállítása érdekében. Az okospad egy független felhasználású, vezeték nélküli készüléktöltővel és két smart USB-csatlakozóval is rendelkezik, amik a mobilkészülékek gyorstöltését teszik lehetővé. A 4G router segítségével az internetkapcsolat a pad 30 méteres körzetében elérhető.

Az eszköz korlátlan internet hozzáférést biztosít. Vandál- és törésbiztos, beépített kamerával és nyomkövetővel felszerelt.

 Az okospad használatához jó "ücsörgést" és szórakozást kíván az Önkormányzat!

Eseménynaptár

November 2019
H K Sz Cs P Szo V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

KÖZÖS ÖNKORMÁNYZATI HIVATAL

Cím: 4800 Vásárosnamény
Tamási Áron u. 1.
Tel/Fax.: (06-45) 470-022; 470-035; 470-225
E-mail: hivatal@vasarosnameny.hu

Hivatali ügyfélfogadás
Hétfő: 8:00 - 12:00 | 13:00 - 16:00
Kedd: NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS
Szerda: 8:00 - 12:00 | 13:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 12:00
Péntek: 8:00 - 12:00

 

Térítési díj befizetés és ügyintézés
Hétfő: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Kedd: NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS
Szerda: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Csütörtök: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Péntek: 9:00 - 10:00

 

Vásárosnaményi Járási Hivatal Kormányablak Osztály

Cím:4800 Vásárosnamény, Tamási Á. u. 1.
Tel: 45/795-079 Fax:45/795-080 (az ügyintézők melléken érhetőek el)
Időpontfoglalás: személyesen, telefonon, interneten (magyarorszag.hu)

Nyitvatartás
Hétfő: 7:00 - 17:00
Kedd: 8:00 - 16:00
Szerda: 8:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 18:00
Péntek: 8:00 - 16:00

(16 óra után csak bankkártyás fizetésre van lehetőség)

SZABOLCS-SZATMÁR-BEREG MEGYEI KORMÁNYHIVATAL VÁSÁROSNAMÉNYI JÁRÁSI HIVATAL
további elérhetőségei, egyébb információk

Top Free Bets Bonuses view here.