vasárnap, november 29, 2020
Betûméret

Hírek

Hírek

A Magyar Honvédség önkéntes tartalékos rendszere 2012 óta jelentős fejlesztésen ment keresztül. Akik megtalálták a hivatásukat, de érdekli őket a honvédelem ügye, több tartalékos szolgálatforma közül is választhatnak, melyek jól összeilleszthetők a munkával vagy a tanulással.

A tartalékos rendszer fejlesztése korunk nemzetközi trendje, melynek szükségességét hazánk is felismerte. A tartalékos szolgálat rugalmassága miatt egyre népszerűbb a civil állampolgárok körében. Az önkéntes műveleti tartalékos (ÖMT) és az önkéntes védelmi tartalékos (ÖVT) szolgálati formák 2012-től jelen vannak a honvédségben, ez bővült ki 2017-ben az önkéntes területvédelmi (ÖTT), majd idén a speciális tartalékos katonai szolgálattal (SÖTT) – utóbbi a járványhelyzet hatására, a kormány gazdaságvédelmi akciótervének keretében jött létre. Tartalékosnak a toborzóirodákon keresztül lehet jelentkezni, kivéve az ÖVT jogviszonyt, melyet a Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt. rendez.

Azok, akik biztosan nem szeretnének távol lenni a családjuktól a szolgálatuk idejére, önkéntes területvédelmi tartalékosként a lakhelyük biztonságának zálogai lehetnek. Az ország valamennyi járásában megalakított, területi elven szervezett önkéntes tartalékos századok célja, hogy szükség esetén helyben rendelkezésre álljon egy kiképzett, alkalmazható erő. A területvédelmi századok tagjai a felkészítések alkalmával olyan kiképzést kapnak, mely a helyi közösség védelmi képességét növeli, legyen szó honvédelmi vagy katasztrófavédelmi helyzetről. Protokolláris feladataik is lehetnek, így jelenlétük emelheti az ünnepi megemlékezések, koszorúzások színvonalát.

A szerződéskötéshez egy általános pszichológiai vizsgálatra, illetve egy üzemorvosi vizsgálatra van szükség, a nagykorúság és a büntetlen előélet mellett. ÖTT-ként az első évben az alapkiképzés 20 nap, tehát egy-két havonta, maximum 2-3 napra történik a behívás. A képzés során többek között harcászati, lövészeti és terepfoglalkozásokon vesznek részt a katonák. A honvédség minden évben rendelkezésre állási díjat biztosít a tartalékosoknak, az újoncok egyszeri nettó 24 ezer forintos szerződéskötési díjat kapnak, a tényleges szolgálatteljesítés idejére pedig fizetés jár.

A toborzóirodák a járvány ellenére nem szüntették meg ügyfélszolgálatukat, így a nyíregyházi, Dózsa György út 29. szám alatt található iroda is üzemel. Telefonos és elektronikus elérhetőségük megtalálható a www.iranyasereg.hu oldalon, ahol online is be lehet nyújtani a jelentkezést.

A Veszélyhelyzet megszűnését követően 60 napig ismét

meghosszabodik az okmányok érvényessége az alábbiak szerint:

 

2020. november 12 -től zárva tart!
 
Az Észak-Alföldi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft.

tájékoztatja ügyfeleit, hogy a koronavírus további terjedésének megakadályozása érdekében,

további rendelkezésig bezárja ügyfélszolgálati irodáit. 2020. november 12. napjától visszavonásig

  valamennyi személyes ügyfélfogadási helyen szünetel az ügyintézés.

A változásbejelentéshez, szüneteltetéshez, kivizsgálást igénylő panaszügyintézéshez szükséges bejelentést vagy kérelmet postai úton a 4400 Nyíregyháza, Bokréta u.22.sz. postacímre vagy e-mailben az ugyfelszolgalat@eakhulladek.hu e-mail címre küldjék meg Társaságunk részére.

Telefonos ügyfélszolgálatunk változatlan formában működik a 42/508-369 hívószámon.

Kérjük, hogy a változásbejelentési és szüneteltetési kérelmek benyújtásához lehetőség szerint a  www.eakhulladek.hu honlapon, az Ügyfélszolgálat/Letölthető nyomtatványok menüpontban található nyomtatványmintát használják, vagy kérelmüket az abban foglalt tartalmi elemek figyelembe vételével nyújtsák be. A nyomtatvány mellett meg kell küldeni az a változás alapjául szolgáló dokumentum(ok) másolatát is.  Amennyiben a változások rögzítéshez a megfelelő adatok nem állnak rendelkezésre, Társaságunk hiánypótlás keretében kérni fogja Önöktől.

A kérelmek beküldésével kapcsolatosan telefonos ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésükre.

Megértésüket köszönjük!  

 

Az új típusú koronavírus járványban megfertőződött betegek számának rohamos emelkedése miatt a Fehérgyarmati Kórház és Gyógyfürdő fekvőbeteg szakellátása teljes egészében COVID betegek ellátására tér át.

Ezzel együtt Fehérgyarmaton valamennyi járóbeteg szakrendelés - a Gyermekgyógyászat kivételével - felfüggesztésre kerül. Az előjegyzett járóbeteg-, és fekvőbeteg ellátásokat valamennyi telephelyünkön elhalasztottuk. A sürgősségi járóbeteg ellátást az SZSZBMK egyéb telephelyein működő sürgősségi szakrendelések és sürgősségi betegellátó helyek biztosítják, amelyek elérhetőségéről a honlapunkon tájékoztatjuk a beteginket. (Mátészalka, Vásárosnamény, Nyírbátor, Nyíregyháza). Az onkológiai szűrővizsgálatokat helyszín és időpontegyeztetés alapján (Mátészalka, Vásárosnamény) biztosítjuk.

 

FEKVŐBETEG ELLÁTÁSOK:

  • SBO: az osztály kizárólag COVID ambulanciaként működik, a NEM COVID sürgősségi ellátás megszűnik.
  • Intenzív ellátás: kizárólag COVID INTENZÍV ellátó hely marad.
  • Belgyógyászat: a Mátészalkai és Vásárosnaményi Kórház Belgyógyászati osztálya veszi át a sürgős belgyógyászati ellátást igénylő NEM COVID betegeket.
  • Sebészet: a Mátészalkai Kórház fogadja a sürgős sebészeti ellátásra szoruló nem COVID fertőzött és gyanús betegeket. COVID gyanú vagy igazolt COVID pozitív esetekben sebészeti ellátást a Jósa András Oktatókórházban biztosítunk.
  • Szülészet-nőgyógyászat: a Mátészalkai Kórház és a Jósa András Oktatókórház Szülészet­nőgyógyászati osztálya fogadja a betegeket, a szakmai előírások szerint. A koraszülött ellátás és a szülészeti COVID ellátás a Jósa András Oktatókórház Szülészet-nőgyógyászati osztályán biztosított.
  • Gyermekgyógyászat, Koraszülött ellátás (PIC): gyermekgyógyászati sürgősségi szakellátás a Mátészalkai Kórházban rendelkezésre áll, a fekvőbeteg ellátást a Jósa András Oktatókórház Gyermekgyógyászati osztálya biztosítja.
  • Krónikus betegellátás: szükség esetén a vásárosnaményi Krónikus belgyógyászati osztályon történik.
  • Rehabilitáció: a járványhelyzetben elkerülhetetlen rehabilitációs ellátásokat a vásárosnaményi telephelyen biztosítjuk.

Székhely: 441X1 Nyfrcjyházz. Szent István u. fiS. Telephely; 49ÜO FeAéfgyaiinat. Damiair.eh u. l.,Pf 5. Acóü/.ám: 15813743-2-IS

Telefon' -36 (44)111 111 • lm: +36 (.44) SíU 30 F.niail: dr.szondi .zita(ííszszlimk.hu

Egynapos ellátások: a 3/2020. számú miniszteri utasítás értelmében az egynapos ellátások halaszható beavatkozások, melyek felfüggesztése szükséges

 

  • JÁRÓBETEG SZAKELLÁTÁSOK:
  • A korábbi szakmai struktúra szerinti szakmaspecifikus sürgős járóbeteg ellátások a mátészalkai és vásárosnaményi telephelyen működnek.
  • Tüdőgyógyászati ellátás: működésében nem történik változás.

DIAGNOSZTIKA:

  • Röntgen, UH-diagnosztika Vásárosnaményban és Mátészalkán, a CT vizsgálatok Mátészalkán vehetők igénybe.
  • Laboratórium: A fehérgyarmati Tüdőgondozó Intézet épületében minden nap 8-14 óra között az alábbi esetekben elérhető: terhesgondozás, onkológia, onkohaematológia, INR kontroll.

Járóbeteg szakellátások igénybe vétele esetén előzetes telefonos konzultáció az adott telephelyek telefonszámán lehetséges.

 

Mátészalkai telephely központi telefonszáma: 06-44/501-501 Vásárosnaményi telephely központi telefonszáma: 06-45/570-770

 

Fehérgyarmat, 2020.11.11.

 

Dr. Szondi Zita

főigazgató-helyettes, orvosigazgató

Figyelembe véve a Korona-vírus járvány terjedését, a veszélyhelyzet kihirdetését, szükségessé vált a helyi piacot érintő kötelező maszkhasználat bevezetése is. 

Ez alapján  2020. november 10-től a Piac területén mindenki számára kötelező a szájat és orrot eltakaró maszk használata. A piacot csak egészséges emberek látogathatják.

A rendelkezést be nem tartók – a szabályszerű használatra történő figyelmeztetést követően – kiutasításra kerülhetnek.

Vásárosnamény, 2020. november 9.

                                                                                            

                                                                                                   Filep Sándor

                                                                                                   polgármester

Eseménynaptár

November 2020
H K Sz Cs P Szo V
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

KÖZÖS ÖNKORMÁNYZATI HIVATAL

Cím: 4800 Vásárosnamény
Tamási Áron u. 1.
Tel/Fax.: (06-45) 470-022; 470-035; 470-225
E-mail: hivatal@vasarosnameny.hu

Hivatali ügyfélfogadás
Hétfő: 8:00 - 12:00 | 13:00 - 16:00
Kedd: NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS
Szerda: 8:00 - 12:00 | 13:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 12:00
Péntek: 8:00 - 12:00

 

Térítési díj befizetés és ügyintézés
Hétfő: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Kedd: NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS
Szerda: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Csütörtök: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Péntek: 9:00 - 10:00

 

Vásárosnaményi Járási Hivatal Kormányablak Osztály

Cím:4800 Vásárosnamény, Tamási Á. u. 1.
Tel: 45/795-079 Fax:45/795-080 (az ügyintézők melléken érhetőek el)
Időpontfoglalás: személyesen, telefonon, interneten (magyarorszag.hu)

Nyitvatartás
Hétfő: 8:00 - 16:00
Kedd: 8:00 - 16:00
Szerda: 8:00 - 18:00
Csütörtök: 8:00 - 16:00
Péntek: 8:00 - 14:00

(16 óra után csak bankkártyás fizetésre van lehetőség)

SZABOLCS-SZATMÁR-BEREG MEGYEI KORMÁNYHIVATAL VÁSÁROSNAMÉNYI JÁRÁSI HIVATAL
további elérhetőségei, egyébb információk

Top Free Bets Bonuses view here.