vasárnap, április 05, 2020
Betûméret

Hírek

Hírek

Vásárosnamény Város Önkormányzata Polgármesterének 51/2020. (III.30.) határozata alapján nyilvános licittárgyalási eljárást hirdet meg a 4800 Vásárosnamény, Szabadság tér 34. szám alatti 270 m2 alapterületű, tancukrászda megnevezésű ingatlanból 54,98 m2 nagyságú, több helyiségből álló üzlethelyiség bérbeadására.

  1. A meghirdetett ingatlan üzlethelyiség funkciót tölt be.
  2. Felszereltsége:
  3. A bérleti jogviszony 5 éves határozott idejű időtartam.
  4. A pályázaton minden természetes és jogi személy részt vehet.
  5. Az irányadó bérleti díj mértéke: 88.740 Ft/hó

     Licitlépcső mértéke:                    4.000 Ft/hó

  1. A kiíró megnevezése: Vásárosnamény Város Önkormányzata Képviselő- testületének hatáskörét gyakorló

Filep Sándor polgármester

  1. A felhívás célja, jellege: Vásárosnamény Szabadság tér 34. szám alatti, 111/6/A/21 hrsz-ú ingatlanból, összesen 54,98 m2 alapterületű üzlethelyiség bérbeadása, nyilvános, egyfordulós licittárgyalás eljárás során
  2. Hasznosítandó ingatlan adatai: 4800 Vásárosnamény, Szabadság tér 34. szám alatti 111/6/A/21 hrsz-ú ingatlanból, összesen 54,98 m2 alapterületű üzlethelyiség

Helyiségek:                                                   

  1. eladótér:                               30,21 m2
  2. raktár, szociális helyiségek: 24,77 m2

                                                    

Összesen:                                54,98 m2

                      

                                                                                                                                                      

  1. A bérlemény egyeztetett időpontban megtekinthető.
  2. Az ajánlatot érvényesen csak úgy lehet benyújtani, ha az ajánlattevő, ajánlati biztosítékként egy havi bérleti díjnak megfelelő (88.740 Ft) összeget az Önkormányzat 11744065-15403399-00000000 számú számlájára átutalja és azt hitelt érdemlően igazolta, az ajánlathoz csatolni kell.
  1. Az ajánlat benyújtásának határideje: 2020. április 30. (szerda) 16:00. Az ajánlatokat hivatali kapun keresztül (Vásárosnamény Város Önkormányzata VONK, KRID azonosító: 545156765 címre) vagy elektronikus úton a czirjakne.szilvia@vasarosnameny.hu e-mail címre kell benyújtani. A tárgyban fel kell tüntetni: „Ajánlat Vásárosnamény, Szabadság tér 34. alatti 54,98 m2-es üzlethelyiség bérletére”. A beérkezett ajánlatokra az érkezés pontos idejét az önkormányzat felvezeti.
  1. Az ajánlatnak tartalmaznia kell:

- az ajánlattevő nevét és címét,

- az ajánlattevő nyilatkozatát arról, hogy a versenytárgyalási feltételeket elfogadja és személyes adatai kezeléséhez hozzájárul,

- nyilatkozatot, hogy az irányadó (minimális) bérleti díj mértékét elfogadja,

- amennyiben az ajánlattevő gazdálkodó szervezet, 30 napnál nem régebbi eredeti, vagy azzal megegyező hiteles cégkivonatot, képviseletre jogosult aláírási címpéldányt,

- ajánlati biztosíték átutalásáról szóló igazolást,

- annak meghatározását, hogy az ajánlat mely része minősül üzleti titoknak.

  1. Az ajánlat értékelésekor csak azt az ajánlatot lehet elbírálni, amely az előírt időben és tartalommal benyújtásra került.
  2. A Bérbeadó az ajánlatok elbírálását követően haladéktalanul intézkedik az ajánlati biztosítékként befizetett összeg nem nyertes ajánlattevő részére történő visszafizetéséről. A nyertes ajánlattevő által befizetett összeg beszámít az óvadék összegébe (az óvadék mértéke 3 havi bérleti díjnak megfelelő összeg).
  3. Bérbeadó az ajánlat benyújtásra nyitva álló időpontig indokolás nélkül visszavonhatja felhívását, az addig befizetett ajánlati biztosítékot haladéktalanul visszafizeti.
  4. Ha az ajánlat nyertese az előírt határidőn belül – neki felróható ok miatt – nem teljesíti vállalt kötelezettségét, a szerződést nem köti meg és mulasztását hitelt érdemlően nem igazolja, úgy az általa befizetett ajánlati biztosítékot elveszíti és a szerződés megkötésére a továbbiakban nem tarthat igényt. Bérbeadó a soron következő ajánlattevővel köt szerződést.
  5. A bérleti jog megszerzésére benyújtott ajánlatok értékelésére - Filep Sándor Polgármester, valamint a vagyonkezelési ügyintéző jelenlétében - 2020. május 06-án 1500-kor kerül sor. Az ajánlat(ok) értékelése után a Filep Sándor Polgármester megállapítja, hogy mely ajánlat(ok) érvényes(ek).
  6. A licittárgyalásra 2020. május 06-án 1530-kor elektronikus úton kerül sor. A tárgyalás időpontjáról az ajánlattevők külön értesítést nem kapnak. A licittárgyaláson az érvényes ajánlattevők vehetnek részt.
  7. A tárgyalásról jegyzőkönyv készül, mely az ajánlattevőknek megküldésre kerül.
  8. A tárgyalás során az ajánlattevők fenntartott, vagy az önkormányzat számára kedvezőbb ajánlatot tehetnek.
  9. Az ajánlatokról - a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján -, a Képviselő-testület hatáskörét gyakorló Filep Sándor Polgármester dönt. Az eredményt 8 napon belül kell az érintettekkel közölni.
  10. A pályázat kiírója fenntartja azon jogát, hogy az ajánlati eljárást eredménytelennek nyilváníthatja.
  11. Hiánypótlásra lehetőség nincs.

    További információ Czirjákné dr. Janovszki Szilvia (+36-70/518-7449) ügyintézőtől kérhető.

 

Vásárosnamény, 2020. március 30.

                                                                                                          Filep Sándor  

                                                                                                          polgármester

A nemzeti köznevelésről szóló 2011. CXC. törvény 8. § (2) bekezdése alapján minden gyermek abban az évben, amelynek augusztus 31. napjáig betölti a 3. életévét, a nevelési év kezdőnapjától (2020. szeptember 1-jétől) legalább napi négyórás óvodai nevelésre kötelezett. A rendelkezés célja, hogy gyermekeink érdekében a megfelelő életkorban kezdődhessen el közösségbe integrálásuk és felkészítésük a majdani iskolakezdésre.

A koronavírus terjedése okán kihirdetett veszélyhelyzet miatt a 2020/2021-es nevelési évre történő óvodai beiratkozások során a köznevelésért felelős miniszter határozata alapján javasoljuk, hogy a szülők az óvodákkal egyeztetve a következőképpen járjanak el:

Először nézzék meg a https://kir.hu/korzet honlapon, hogy melyik a lakóhelyük szerinti körzetes óvoda. Ha a szülő nem a kötelező felvételt biztosító óvodába szeretné gyermekét beíratni, akkor ezt a szándékát – a körzetes óvoda nevének és címének megjelölésével – elektronikus úton, telefonon vagy – különösen indokolt esetben – személyesen jelezze az általa választott óvoda vezetőjének 2020. április 17-ig.

A körzettel nem rendelkező óvoda a hozzá jelentkezőknek a beiratkozást 2020. április 2 – április 20. között tartja meg. A körzettel nem rendelkező óvoda a hozzá érkező szándéknyilatkozatok alapján folyamatosan készíti el a beiratkozások időpontjára vonatkozó beosztást, amelyről a szülőt haladéktalanul tájékoztatja; majd a gyermek felvételéről legkésőbb 2020. április 20-ig dönt, és erről írásban értesíti a gyermeket nevelő szülőt, illetve az érintett kötelező felvételt biztosító óvoda vezetőjét.

Felhívjuk a szülők figyelmét, hogy a kötelező felvételt biztosító óvoda 2020. április 21-ig hivatalból felveszi a körzetébe tartozó azon gyermeket, akivel kapcsolatosan nem érkezett jelzés arról, hogy más óvoda felvette. A beiratkozáshoz szükséges iratok bemutatására a gyermek első óvodai nevelési napján kerül majd sor. Ha tehát a szülő olyan óvodába szándékozik beíratni a gyermekét, amely egyébként is a kötelező óvodai felvételt biztosítja a számára, akkor nincs szüksége intézkedésre az óvoda felé. Az óvoda az ilyen gyermekekre számít, és a férőhelyet biztosítja számukra a szülő külön jelzése nélkül is. Ennek ellenére azt javasoljuk, hogy legalább telefonon vagy e-mailben vegyék fel a kapcsolatot az óvodával az ilyen esetekben is, és tájékoztassák a szülői szándékról, hogy a körzetes óvodába kívánják beíratni gyermeküket.

Felhívjuk a szülők figyelmét arra is, hogy amennyiben a kötelező felvételt biztosító óvoda a felvételi kötelezettsége teljesítése után további felvételi kérelmeket is teljesíteni tud, akkor az óvodának eljuttatott szándéknyilatkozatok alapján a beiratkozások időpontjára vonatkozóan az óvoda beosztást készít, amelyről az érintett szülőket tájékoztatja.

A kötelező felvételt biztosító óvoda a körzetébe nem tartozó gyermekek felvételére vonatkozóan 2020. április 30-ig dönt, és erről írásban értesíti a gyermeket nevelő szülőt és az érintett kötelező felvételt biztosító óvoda vezetőjét.

A hatékony beiratkozás segítéséhez összegyűjtöttük a legfontosabb kérdéseket és válaszokat.

  1. Hol találom meg a kötelező felvételt biztosító óvodát?


Az Oktatási Hivatal honlapján (www.oktatas.hu) a KIR hivatali ügyek menüpont Köznevelési intézmények körzethatárait tartalmazó publikus nyilvántartás pontjában vagy a https://kir.hu/korzet oldalon elérhető az óvodai körzeteket tartalmazó nyilvántartás, ahol lehetőség van település, közterület vagy óvoda alapján is keresni. Ezenkívül az intézményekben, illetve a települési önkormányzatoknál a helyben szokásos módon tájékoztatják az érintetteket, így ha esetleg a saját közterületére vonatkozóan nem talál információt a Hivatal honlapján, úgy az önkormányzathoz fordulhat további tájékoztatásért.

  1. Mi a teendőm, ha szeretném engedélyeztetni gyermekem óvodakezdésének elhalasztását?


A hatályos jogszabályi rendelkezések alapján a szülők – legkésőbb a tárgyév május 25-éig benyújtott – kérelemben kérelmezhetik a területileg illetékes járási hivatalnál gyermekük óvodakezdésének halasztását. A járási hivatal a szülői kérelem alapján, a gyermek jogos érdekeit szem előtt tartva felmentheti a gyermeket az óvodai foglalkozáson történő részvétel alól annak az évnek az augusztus 31. napjáig, amelyben a gyermek a negyedik életévét betölti, ha ezt a gyermek családi körülményei, sajátos helyzete indokolja. A kérelem benyújtásával kapcsolatban forduljanak a lakóhelyük alapján területileg illetékes járási hivatalhoz.

  1. Mi a teendőm, ha gyermekem bölcsődés, és még további egy évig a bölcsődében marad?


A bölcsődéknek legkésőbb 2020. április 15-éig jelezniük kell az Oktatási Hivatal számára, ha az óvodaköteles korba lépő gyermek a jogszabályokban meghatározott esetben további egy évig bölcsődei ellátásban vesz részt, és nem kezdi meg az óvodai nevelést. Ha gyermeke is érintett, kérjük, hogy mielőbb egyeztessen a gyermekét ellátó bölcsődével, hogy a szükséges bejelentést megtették-e a Hivatal felé, Ön pedig ne jelentkeztesse gyermekét ebben a beiratkozási időszakban óvodába.

  1. Mi a teendőm, ha éppen külföldön élünk vagy költözünk, ezért gyermekem nem kezdi meg Magyarországon az óvodai nevelést?

 

A hatályos jogszabályok értelmében 2020. január 1-jétől abban az esetben, ha az óvodaköteles gyermek családjával éppen külföldön él, ezt a tényt az Oktatási Hivatal részére be kell jelenteni. A bejelentéshez használható űrlap elérhető az Oktatási Hivatal honlapján (www.oktatas.hu) a Köznevelés menüpont Külföldi távozás bejelentése pontjából vagy a https://www.oktatas.hu/kozneveles/kulfoldre_tavozas_bejelentese oldalról közvetlenül. A bejelentőlap elektronikus kitöltését követően a kérelmet aláírva a következő postacímre kell megküldeni: Oktatási Hivatal Köznevelési Nyilvántartási Főosztály, 1363 Budapest, Pf. 19.

A koronavírus-járvány miatt a Kormány által kihirdetett országos veszélyhelyzetben az óvodai beiratkozás kapcsán kérem, hogy elsősorban a telekommunikációs eszközök segítségével (telefon, internet) tájékozódjon a kiválasztott óvoda beiratkozási rendjéről, illetve egyeztessen az óvodával, annak fenntartójával, hogy gyermeke beiratkozása személyes találkozás nélkül milyen formában tehető meg. Az óvodák és fenntartóik elérhetőségeit megtalálja a www.oktatas.hu/Köznevelés/Köznevelési közérdekű adatok/Köznevelési intézménykereső menüpontban.

Magyar Posta Zrt. Kelet-magyarországi Területi Igazgatóság irányítása alá tartozó Vásárosnamény 1 posta (Szabadság tér 35.)

2020. március 28-tól ideiglenesen zárva tart hétvégén (szombati, vasárnapi napokon) határozatlan ideig. Változás esetén értesíteni fogom.

 

 

Torkos László

területi üzemeltetési osztályvezető

A 2020/2021-es tanítási évre történő iskolai beiratkozások szervezését – figyelemmel az országos járványügyi helyzetre – az emberi erőforrások miniszterének 7/2020. (III. 25.) határozata a 2020/2021. nevelési, illetve tanévre történő óvodai, valamint általános iskolai beiratkozásról rendkívüli módon szabályozza.

A határozat célja, hogy a járványhelyzet várható alakulására tekintettel az általános iskolai beiratkozások minél előbb és minél kevesebb személyes kontaktussal valósulhassanak meg. Emellett ugyanakkor biztosítani kell a szülők szabad intézményválasztását is.

A beiratkozás során az alábbi eljárásrend érvényes.

Az Oktatási Hivatal 2020. március 1-jéig értesítette a kötelező felvételt biztosító iskolák fenntartóit, és elérhetővé tette számukra a tankötelezettségüket 2020. szeptember 1-jével megkezdeni köteles gyermekek adatait. (A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény. 45. § (8) bek.).

A szülők, gondviselők a beiratkozó gyermek körzeti iskoláját megtalálják az alábbi keresőben: https://kir.hu/korzet

  1. Ha a szülőknek nincs ettől eltérő szándéka, a kötelező felvételt biztosító körzetes iskola a gyermeket hivatalból felveszi.Az iskolával való kapcsolatfelvételre a telefonos, elektronikus megkeresést javasoljuk, az adategyeztetés az elektronikus KRÉTA-rendszeren keresztül történik  május 21-éig. A KRÉTA-rendszer működéséről az iskolák honlapjai adnak tájékoztatást. Ha az elektronikus adategyeztetésre semmiképp sem nyílik lehetőség, a rendkívüli helyzetben a 2020/2021-es tanév kezdetekor a megfelelő dokumentumok bemutatására személyesen is sor kerülhet a körzetes iskolában.
  1. A körzettel nem rendelkező általános iskola az oda jelentkezők részére a beiratkozást  április 6-április 24.között tartja. Az általános iskola a 2. alpontban foglalt szándéknyilatkozatok alapján folyamatosan – a veszélyhelyzet által megkövetelt egészségügyi szempontokra figyelemmel – elkészíti a beiratkozások időpontjára vonatkozó beosztást, amelyről a szülőt haladéktalanul tájékoztatja. Ezt a KRÉTA-val rendelkező intézmények a KRÉTA segítségével bonyolítják le.
  1. A körzettel nem rendelkező általános iskola a gyermek felvételéről legkésőbb 2020. április 27-ig dönt, és erről írásban értesíti a gyermeket nevelő szülőt és az érintett gyermek kötelező felvételét biztosító általános iskola vezetőjét.
  1. Ha kötelező felvételt biztosító, körzettel rendelkező általános iskola a felvételi kötelezettsége teljesítése után további felvételi kérelmeket is teljesíteni tud, a jelentkezők szülei április 28 és május 15. közöttaz intézmény elektronikus KRÉTA-felületén adhatják le ilyen irányú kérelmeiket. A kötelező felvételt biztosító általános iskola a körzetébe nem tartozó gyermekek felvételére vonatkozóan  május 21-ig dönt, és erről írásban értesíti a gyermeket nevelő szülőt és az érintett gyermek kötelező felvételét biztosító általános iskola vezetőjét.
     
 
 
 

Tisztelt Ügyfelünk!
 

Közös érdekünk, hogy mindent megtegyünk munkatársaink valamint ügyfeleink egészségének védelme érdekében a koronavírus-járvány terjedése ellen. A védelem egyik eszközeként csökkentjük a fizikai érintkezések lehetőségét azzal, hogy az elektronikus megoldásokat részesítjük előnyben, és egyre több folyamatot terelünk elektronikus útra.
 
 
 
 
  1/ Elektronikus számlák

A Magyar Posta az alábbi két megoldást tudja biztosítani a számlák elektronikus továbbítására.

  • Az e-számla esetében egy PDF-be ágyazott XML formátumban kiállított, elektronikus számla leíró melléklettel, időbélyeggel és elektronikus aláírással ellátott dokumentumot küldünk.

  • A másik megoldás, hogy a számlaképet e-mailben küldjük ki egy PDF fájl formájában. Ez azonban nem hiteles számla, így az eredeti számlát ajánlott levélben, postai úton is elküldjük.

Elektronikus számla igényét postai kapcsolattartójánál jelezheti. Kérjük, hogy e-számlát csak abban az esetben igényeljen, ha informatikai rendszere képes kezelni a PDF-be ágyazott XML formátumú fájlokat.
 
 
                                                                                                                                                                    
  2/ Sérült küldemények bejelentése elektronikus úton

Az esetleges kárigényeket a postákon jegyzőkönyv felvételével vagy akár már elektronikus úton is be lehet nyújtani. Az elektronikus bejelentéssel kapcsolatos további információkért kérjük, forduljon Üzleti Ügyfélszolgáltunkhoz (Tel: 06-1-767-8272, e-mail: Uzleti.Ugyfelszolgalat@posta.hu).
 
 
                                                                                                                                                                    
  3/ Fizetést követő kézbesítési szolgáltatás kivezetése

A levéltermékekre vonatkozó fizetést követő kézbesítési (FKK) szolgáltatást (a címzett csak akkor kapta meg a számára érkező küldeményt, ha annak ellenértékét kifizette) – a készpénz mozgás elkerülésének érdekében – 2020. március 30-al kivezetjük. Helyette az árufizetéses üzleti csomag feladást ajánljuk a továbbiakban.
 
 
                                                                                                                                                                    
  4/ A posták hétvégi nyitvatartásának korlátozása

Szombatonként a fővárosban három posta lesz nyitva, illetve a megyeszékhelyeken, valamint Érden, Dunaújvárosban és Sopronban egy-egy postán várjuk az ügyfeleket. Vasárnap országszerte zárva lesznek a posták. Az érintett posták listája a honlapunkon található.  
 
 
 
 
  A fentiek mindannyiunk védelmét szolgálják, célunk, hogy ebben a nehéz időszakban is megfelelő módon tudjuk biztosítani Önöknek szolgáltatásainkat.  
 
 
  Üdvözlettel:

Magyar Posta Zrt.
 
 
 
  Jelen levelünk szerződött partnereink tájékoztatása céljából készült. Annak tartalma, sem részben sem egészében, harmadik félnek nem adható ki. Hivatalos tájékoztatásnak kizárólag a Magyar Posta honlapján közzétett dokumentumok, illetve a sajtótájékoztatókon elhangzottak tekinthetők.  
 

Eseménynaptár

Április 2020
H K Sz Cs P Szo V
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

KÖZÖS ÖNKORMÁNYZATI HIVATAL

Cím: 4800 Vásárosnamény
Tamási Áron u. 1.
Tel/Fax.: (06-45) 470-022; 470-035; 470-225
E-mail: hivatal@vasarosnameny.hu

Hivatali ügyfélfogadás
Hétfő: 8:00 - 12:00 | 13:00 - 16:00
Kedd: NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS
Szerda: 8:00 - 12:00 | 13:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 12:00
Péntek: 8:00 - 12:00

 

Térítési díj befizetés és ügyintézés
Hétfő: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Kedd: NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS
Szerda: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Csütörtök: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Péntek: 9:00 - 10:00

 

Vásárosnaményi Járási Hivatal Kormányablak Osztály

Cím:4800 Vásárosnamény, Tamási Á. u. 1.
Tel: 45/795-079 Fax:45/795-080 (az ügyintézők melléken érhetőek el)
Időpontfoglalás: személyesen, telefonon, interneten (magyarorszag.hu)

Nyitvatartás
Hétfő: 7:00 - 17:00
Kedd: 8:00 - 16:00
Szerda: 8:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 18:00
Péntek: 8:00 - 16:00

(16 óra után csak bankkártyás fizetésre van lehetőség)

SZABOLCS-SZATMÁR-BEREG MEGYEI KORMÁNYHIVATAL VÁSÁROSNAMÉNYI JÁRÁSI HIVATAL
további elérhetőségei, egyébb információk

Top Free Bets Bonuses view here.