A Magyar Marketing Szövetség városmarketing pályázatán 4+1 „Városmarketing Gyémánt 2016” védjegyet hozott el Vásárosnamény! Gyémántot kapott a Zoárd-napi Sokadalom rendezvény kategóriában, az Advent Vásárosnaményban belső kommunikációs megoldások kategóriában, a Vásárosnamény a Bereg szíve arculat az arculat ketagóriában és az új imázsfilm a külső kommunikációs megoldások kategóriában!
Ebben az évben a „Marketingaktív megye 2016” különdíjat Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye nyerte. Ezt az elismerést az a megye kapja meg, ahonnan a legtöbb település részesült Városmarketing gyémánt elismerésben. Cégénydányád egy, Nyírbátor kettő, míg Vásárosnamény négy nyertes pályázata révén vált Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye a marketingaktív megyévé.
A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével Ahol több Városmarketing gyémánt gyűlik össze, az már az egész szervezet kiválóságát fémjelzi. 2016-ban a 35 várost képviselő szervezetből 6 kategóriában 70 nevezés érkezett. A zsűri elnöke volt Dr. Piskóti István a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének vezetője.
Ezzel Vásárosnamény a városmarketing gyémánt raglistáján Debrecen és Eger városával holtversenyben a 5. helyen áll, amely igen szép eredmény! Büszkék is vagyunk rá!