szerda, máj. 22, 2019
Betûméret

Hírek

Hírek

Vásárosnamény Város Önkormányzata Képviselő-testülete a 114/2017.(XII.19.) önkormányzati határozat alapján nyilvános licittárgyalási felhívást tesz közzé a 4800 Vásárosnamény, Szabadság tér 33. szám alatti 38 m2üzlethelyiség bérbeadására.

 

 

Az ingatlan adatai:

 

Vásárosnamény, belterület:                  4800 Vásárosnamény, Szabadság tér 33.

Megnevezése:                                       Üzlethelyiség

Területe:                                                38 m2

 

Helyiségek :                                                  

1. eladótér:     37,00 m2

                                                                 2. WC               1,00 m2

                                                    

                                                              Összesen:        38,00 m2

 

 

Tulajdonos:                                           Vásárosnamény Város Önkormányzata

Tulajdoni hányad:                                 1/1

Tehermentes.

 

 

 

Az eljárás nyilvános, azon minden természetes és jogi személy részt vehet. Az ajánlattételi felhívás megtekinthető az önkormányzat honlapján a Közös Önkormányzati Hivatal hirdetőtábláján, valamint átvehető az ügyfélszolgálaton.

 

 

 

A licittárgyalás ideje: 2018. január 23. 0900 óra.

Vásárosnamény Város Önkormányzata Képviselő-testületének Pénzügyi Bizottsága pályázatot hirdet az Önkormányzat tulajdonában lévő szociális bérlakás pályázat útján történő hasznosítására:

 

A bérlakás címe:                                                      Területe:

 

Vásárosnamény, Bartók B. u. 5/C. II/7.                 48,51 m2(1 szoba + 1 félszoba+ előszoba + konyha

                                                                                   + fürdőszoba + WC)

 

 

 

A pályázat nyilvános, azon minden természetes személy részt vehet. A pályázati kiírás megtekinthető az önkormányzat honlapján, a Városháza hirdetőtábláján, valamint átvehető az Ügyfélfogadóban.

 

 

 

A pályázat benyújtásának határideje:       2018. január 5. (péntek)

Postai úton a beérkezés napja:                       2018. január 5. (péntek)

Személyesen:                                                 2018. január5. (péntek) 1100 óra.

 

Tisztelt Partnerünk!

Tájékoztatjuk, hogy ügyfélszolgálati irodáink nyitva tartása az ünnepek alatt a következőképp alakul:

Kedves Ügyfeleinket a központi ügyfélszolgálati irodánkban a két ünnep között (2017.12.27-29.) a megszokott nyitva tartási időben várjuk.

Központi ügyfélszolgálati iroda címe: 5000 Szolnok Thököly út 83.

Ügyfélfogadási idő: Szerda 8:00-20:00; Csütörtök-Péntek 8:00-14:00 óra

Ebben az időszakban a Call Center-szolgáltatás is elérhető lesz a +36 40/180-124–es telefonszámon.

Fiókirodáink a két ünnep közötti időszakban zárva tartanak!

Javasoljuk, továbbra is vegye igénybe internetes ügyintézési lehetőségeinket az ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu e-mail címen, valamint www.trvzrt.hu weboldalunkon.

A hibabejelentéseket munkatársaink a két ünnep között is a nap 24 órájában várják a központi hibabejelentő szolgálatunk ingyenesen hívható +36 80/205-157-es telefonszámán.

Felhívjuk figyelmét, hogy Társaságunk 2018. január 2-tól a megszokott nyitva tartási időben és megszokott munkarendben áll felhasználóink rendelkezésére!

ÁLDOTT, BÉKÉS ÜNNEPEKET ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁN A TRV ZRT. MINDEN MUNKATÁRSA!

Örömmel tájékoztatjuk, hogy a komfortosabb és hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében Társaságunk 2018. január 1-től az ingyenesen hívható 06/80-205-157hívószámon keresztül nyújt teljes körű ügyintézési lehetőséget felhasználói számára.

Víziközmű-szolgáltatóként a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. kiemelt törekvése a minél kényelmesebb ügyintézés biztosítása felhasználói részére. Ezért a kor követelményeihez igazítva bővítettük szolgáltatásunkat, így a 06/80-205-157-es hívószámon keresztül többféle ügyintézésre nyílik lehetőség. Az ügyintézésre a megfelelő menüpont kiválasztását követően kerülhet sor.

A továbbiakban felhasználóink ezen a telefonszámon a nap 24 órájában üzemelő hibabejelentés mellett egyéb ügyeiket is kényelmesebben intézhetik. A Call Center munkatársai a korábbi, megszokott ügyfélfogadási időben (Hétfőn – Kedden - Csütörtökön: 8.00-16.00, Szerdán: 8.00-20.00, Pénteken: 8.00-14.00) várják ügyfeleink hívását.  

Tájékoztatjuk továbbá, hogy ezzel egyidejűleg a 06/40-180-124 hívószám megszűnik!

Természetesen a kényelmesebb, gyorsabb ügyintézés érdekében felhasználóink továbbra is igénybe vehetik internetes ügyintézési lehetőségeinket a www.trvzrt.hu weblapon és az ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu e-mail címen.

 

 

Szolnok, 2017.12.15.

 

 

 

Tisztelettel:

Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.

Tájékoztatom, hogy a Képviselő-testület döntött az időskorúak támogatásáról.

 

Támogatásra jogosultak – anyagi körülményeiktől függetlenül – azok, akik

a)            Vásárosnamény városban bejelentett (állandó) lakóhellyel rendelkeznek,

b)           Vásárosnamény településen kívül tartózkodási cím nem került részükre megállapításra,

c)            2017. december 31. napjáig betöltötték vagy betöltik a 62. életévüket.

 

A jogosultak részére egységesen 3 000 Ft/fő összegű egyszeri támogatást biztosít az Önkormányzat.

 

A támogatás készpénzben felvehető:

Ø  a vásárosnaményi városrészen élők esetében 2017. december 12. napján 800-1530 óra között a Vásárosnaményi Közös Önkormányzati Hivatal házipénztárában (Vásárosnamény, Tamási Áron u. 1),

Ø  a gergelyiugornyai városrészen élők esetében 2017. december 12. napján 800-1530 óra között a Művelődési Házban,

Ø  a vitkai városrészen élők esetében 2017. december 12. napján 800-1530 óra között a Művelődési Házban.

 

Aki a fenti helyen és időben nem tudja felvenni a támogatást, úgy azt 2017. december 28. napjáig a Vásárosnaményi Közös Önkormányzati Hivatal házipénztárából felveheti.

Az a-c) pontok alatt meghatározott jogosultságot okiratok, bemutatásával kell igazolni. (személyi igazolvány, lakcímkártya stb.)

 

Ezúton is kívánunk áldott, békés boldog új évet!

 

 

Vásárosnamény, 2017. december 04.

 

 

 

Filep Sándor                                                                                Dr. Szilágyi Péter 

polgármester                                                                                         jegyző

 

Eseménynaptár

Május 2019
H K Sz Cs P Szo V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

KÖZÖS ÖNKORMÁNYZATI HIVATAL

Cím: 4800 Vásárosnamény
Tamási Áron u. 1.
Tel/Fax.: (06-45) 470-022; 470-035; 470-225
E-mail: hivatal@vasarosnameny.hu

Hivatali ügyfélfogadás
Hétfő: 8:00 - 12:00 | 13:00 - 16:00
Kedd: NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS
Szerda: 8:00 - 12:00 | 13:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 12:00
Péntek: 8:00 - 12:00

 

Térítési díj befizetés és ügyintézés
Hétfő: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Kedd: NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS
Szerda: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Csütörtök: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Péntek: 9:00 - 10:00

 

Vásárosnaményi Járási Hivatal Kormányablak Osztály

Cím:4800 Vásárosnamény, Tamási Á. u. 1.
Tel: 45/795-079 Fax:45/795-080 (az ügyintézők melléken érhetőek el)
Időpontfoglalás: személyesen, telefonon, interneten (magyarorszag.hu)

Nyitvatartás
Hétfő: 7:00 - 17:00
Kedd: 8:00 - 16:00
Szerda: 8:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 18:00
Péntek: 8:00 - 16:00

(16 óra után csak bankkártyás fizetésre van lehetőség)

SZABOLCS-SZATMÁR-BEREG MEGYEI KORMÁNYHIVATAL VÁSÁROSNAMÉNYI JÁRÁSI HIVATAL
további elérhetőségei, egyébb információk

Top Free Bets Bonuses view here.