hétfő, november 30, 2020
Betûméret

2020 május 8-ától a korábbi sürgős szükség esetén azonnali ellátást igénylő ellátásokon és beavatkozásokon túl, Intézményünkben meghatározott feltételek mellett fokozatosan újraindulnak a járóbeteg szakellátások, az egynapos ellátások és a rehabilitációs fekvőbeteg szakellátás. A járóbeteg szakellátásokra 2020. május 7-étől lehet előjegyzési időpontot kérni a tájékoztatóban leírt szabályok szerint.

Első ütemben a COVID-19 átvitel szempontjából alacsonyabb kockázatot jelentő, egyben a beteg egészségügyi állapota szempontjából sürgősebb beavatkozások elvégzése lehetséges, szigorú higiénés rendszabályok betartása mellett.

 

BETEGFOGADÁSI SZABÁLYOK

 

  • Minden járóbeteg szakellátás kizárólag előjegyzés alapján, telefonon egyeztetett időpontban fogad beteget.
  • Az előjegyzéseket a telefonkonzultációt végző szakrendelések adják ki saját szakmájukra vonatkozóan, melyek elérhetőségét mellékeljük.
  • A sürgősségi beutalót kiállító háziorvosnak, a beutaló kiállítása előtt telefonkonzultáció útján egyeztetni kell az érintett szakmával.
  • A sürgős jelzésű beutalóval érkező betegeket munkaidőben az illetékes szakrendelés, munkaidő után a sürgősségi osztály fogadja.
  • Egy szakrendelési órára 4 beteg jegyezhető elő.
  • A rendelési idő 8 és 12 óra között történik.
  • Első körben a mellékletben szereplő szakrendelések indulnak.

 

TELEFONKONZULTÁCIÓ

 

A veszélyhelyzet során elrendelt egyes egészségügyi intézkedésekről szóló 157/2020. (IV. 29.) Korm. rendelet szerint:

Telemedicinának minősül az a tevékenység, amelynek célja a beteg távollétében

 

  1. a beteg egészségi állapotának szakmai megítélése,
  2. a betegségek, illetve azok kockázatának felderítése,
  3. a konkrét betegség(ek) meghatározása,
  4. a beteg állapotának pontosabb megítéléséhez szükséges további vizsgálatok elrendelése, gyógykezelés elindítása,
  5. az a)-d) pont szerinti kezelések eredményességének megállapítása (távkonzultáció), valamint
  6. a beteg állapotának követése és diagnózis felállítása

 

Telemedicina keretében nyújtható különösen

  1. betegirányítás távkonzultáció formájában, amely a szakorvosi távkonzultációt megalapozza,
  2. a beteg tájékoztatására, beleegyezésére, valamint adatainak kezelésére vonatkozó nyilatkozatok fogadása,
  3. előszűrés távkonzultáció formájában, amelynek célja a személyes találkozáson alapuló ellátás szükségességének és az egészségi állapot súlyosságának megítélése,
  4. előzetes kapcsolatfelvétel, valamint adatgyűjtés, amely a távkonzultációt követő személyes találkozáson alapuló ellátást gyorsabbá és hatékonyabbá teszi,
  5. diagnózis, terápiás javaslat felállítása távkonzultáció keretében, illetve távmonitoring, távdiagnosztikai eszközzel,
  6. gyógyszer rendelése,
  7. korábbi, személyes találkozáson alapuló ellátást követő kontroll és utógondozás,
  8. távkonzílium szervezése,
  9. beutaló kiállítása,
  10. pszichoterápia, krízisintervenció, szülőkonzultáció, tanácsadás, szupportív pszichoterápia,
  11. fizioterápia távkonzultációs eszközzel,
  12. szoptatási tanácsadás,
  13. védőnői gondozás és
  14. telefonos, online vagy más formában megvalósított tanácsadás, konzultáció."

 

BETEGAZONOSÍTÁS

 

Telefonkonzultáció esetén a beteget személyazonosító adatainak (név, születési hely, idő, anyja neve, lakcím), valamint TAJ számának megadását követően azonosítjuk. Ezeket az adatokat a medikai rendszerünkben tároljuk és ellenőrizzük.

 

A telefonkonzultáció eredménye lehet:

 

  1. a beteggel további teendő nincs,
  2. szóbeli tájékoztatás, terápiás, gyógyszeres javaslat, amit szükség szerint újabb időpont egyeztetésével ismételt telefonvizit követ, a terápiás eredmény megítélésére,
  3. a beteg állapota problémás, a személyes vizsgálat nem kerülhető el, előjegyzési időpont adása szükséges számára, amely takarhat járóbeteg vizsgálatot, kórházi fekvőbeteg beutalást és/vagy mentőrendelést.

Telefonkonzultáció esetében is vezetjük a kórházi HIS rendszerben a betegdokumentációt, melyek az EESZT-ben elérhetők lesznek.

 

BETEGFOGADÁSI REND

 

Telefonon történő bejelentkezést/előjegyzést követő személyes megjelenés

  • Minden előjegyzett betegnek az előjegyzési időpontját megelőzően 30 perccel meg kell jelennie a Kórház bejárata mellett elhelyezett Konténernél pre triage-ra.
  • A Konténerben a pre triage folyamatában a következő feladatokat végezzük el:
  • járványügyi kérdőív kitöltése,
  • lázmérés,
  • kézfertőtlenítés,
  • védőmaszkkal való ellátás,
  • tájékoztatás a betegellátás járvány helyzet alatti folyamatáról.
  • A kórház területére az előjegyzési időpontját megelőző 10 perccel korábban léphet be a beteg.
  • Csak a járványügyi szempontból negatív beteget irányítjuk a szakrendelésre!
  • Amennyiben a beteg a megadott előjegyzési időpontban nem jelent meg, új

időpontot kell kérnie.

  • A szakrendelésekre kizárólag az előzetes telefonkonzultáción részt vett és előjegyzési időponttal rendelkező betegek mehetnek be.
  • Amennyiben az adott beteg vizsgálatához további diagnosztikai vizsgálatok szükségesek, akkor azokat úgy szervezzük meg, hogy lehetőség szerint a beteg ne várakozzon a vizsgálati eredményekre, hanem EESZT-n keresztül megkapja a szükséges terápiás javaslatokat, gyógyszereket. Szóbeli tájékoztatás szükségessége esetén a beteg a vizsgálatot követő napon a telemedicina keretében kaphat információt az eredményekről és teendőiről. Ha elkerülhetetlen a vizsgálati eredmények utáni betegtalálkozó, akkor új előjegyzési időpontot adunk a beteg számára.

 

A járványügyi helyzet változása függvényében az eljárásrend változhat.

 

Melléklet: Szakrendelések elérhetőségei

 

 

Kisvárda, 2020.05.07.

Eseménynaptár

November 2020
H K Sz Cs P Szo V
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

KÖZÖS ÖNKORMÁNYZATI HIVATAL

Cím: 4800 Vásárosnamény
Tamási Áron u. 1.
Tel/Fax.: (06-45) 470-022; 470-035; 470-225
E-mail: hivatal@vasarosnameny.hu

Hivatali ügyfélfogadás
Hétfő: 8:00 - 12:00 | 13:00 - 16:00
Kedd: NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS
Szerda: 8:00 - 12:00 | 13:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 12:00
Péntek: 8:00 - 12:00

 

Térítési díj befizetés és ügyintézés
Hétfő: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Kedd: NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS
Szerda: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Csütörtök: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Péntek: 9:00 - 10:00

 

Vásárosnaményi Járási Hivatal Kormányablak Osztály

Cím:4800 Vásárosnamény, Tamási Á. u. 1.
Tel: 45/795-079 Fax:45/795-080 (az ügyintézők melléken érhetőek el)
Időpontfoglalás: személyesen, telefonon, interneten (magyarorszag.hu)

Nyitvatartás
Hétfő: 8:00 - 16:00
Kedd: 8:00 - 16:00
Szerda: 8:00 - 18:00
Csütörtök: 8:00 - 16:00
Péntek: 8:00 - 14:00

(16 óra után csak bankkártyás fizetésre van lehetőség)

SZABOLCS-SZATMÁR-BEREG MEGYEI KORMÁNYHIVATAL VÁSÁROSNAMÉNYI JÁRÁSI HIVATAL
további elérhetőségei, egyébb információk

Top Free Bets Bonuses view here.