hétfő, november 19, 2018
Betûméret

Hírek Hírek

Hírek

Vásárosnamény Város Önkormányzata Képviselő-testülete a 103/2018. (IX. 06.) önkormányzati határozat alapján nyilvános licittárgyalási eljárást hirdet meg a 4800 Vásárosnamény Szabadság tér 33. földszint 3. szám alatti 15 m2 alapterületű üzlethelyiség bérbeadására.

  1. A meghirdetett ingatlan üzlethelyiség funkciót tölt be.
  2. Felszereltsége:
  3. A bérleti jogviszony 5 éves határozott idejű időtartam.
  4. A pályázaton minden természetes és jogi személy részt vehet.
  5. Az irányadó bérleti díj mértéke:            25 000 Ft/m2/év.

Licitlépcső mértéke         500 Ft/m2/év.

  1. A kiíró szerv megnevezése: Vásárosnamény Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
  2. Lebonyolító szerv: Városfejlesztési és Üzemeltetési Bizottság
  3. A felhívás célja, jellege: Vásárosnamény Szabadság tér 33. földszint 3. szám alatti üzlethelyiség bérbeadása, nyilvános, egyfordulós licittárgyalás eljárás során
  4. Hasznosítandó ingatlan adatai: 4800 Vásárosnamény, Szabadság tér 33. földszint 3. szám alatti ingatlan

Üzlethelyiség összesen: 15,00 m2                            

                                                                                                                                                      

  1. A meghirdetett ingatlan üzlethelyiség funkciót tölt be. Felszereltsége: A bérleti jogviszony 5 éves határozott idejű időtartam. A licittárgyaláson minden természetes és jogi személy részt vehet. Az irányadó (minimális) bérleti díj mértéke: 25 000 Ft/m2/év.
  2. A bérlemény egyeztetett időpontban megtekinthető.
  3. Az ajánlatot érvényesen csak úgy lehet benyújtani, ha az ajánlattevő, ajánlati biztosítékként egy havi bérleti díjnak megfelelő (31 250 Ft) összeget az önkormányzat pénztárába befizet és azt hitelt érdemlően igazolta, az ajánlathoz csatolni kell.
  4. Az ajánlat benyújtásának határideje: 2018. október 9. Az ajánlatokat 2 példányban 1 eredeti és 1 másolati példányban cégjelzés nélküli zárt borítékban kell benyújtani. A borítékon fel kell tüntetni: „Ajánlat Vásárosnamény, Szabadság tér 33. földszint 3. szám alatti 15 m2-es üzlethelyiség bérletére„. A beérkezett ajánlatokra az érkezés pontos idejét az önkormányzat felvezeti.
  1. Az ajánlatnak tartalmaznia kell:

- az ajánlattevő nevét és címét

- az ajánlattevő nyilatkozatát arról, hogy a versenytárgyalási feltételeket elfogadja és személyes adatai kezeléséhez hozzájárul.

- külön nyilatkozatot, hogy az ajánlattevő hozzájárul a többi ajánlattevővel való együttes tárgyaláshoz.

- nyilatkozatot, hogy az irányadó (minimális) bérleti díj mértékét elfogadja

- amennyiben az ajánlattevő gazdálkodó szervezet, 30 napnál nem régebbi eredeti, vagy azzal megegyező hiteles cégkivonatot, képviseletre jogosult aláírási címpéldányt.

- ajánlati biztosíték befizetéséről szóló igazolást.

- annak meghatározását, hogy az ajánlat mely része minősül üzleti titoknak.

  1. Az ajánlat értékelésekor csak azt az ajánlatot lehet elbírálni, amely az előírt időben és tartalommal benyújtásra került.
  2. A Bérbeadó az ajánlatok elbírálását követően haladéktalanul intézkedik az ajánlati biztosítékként befizetett összeg nem nyertes ajánlattevő részére történő visszafizetéséről. A nyertes ajánlattevő által befizetett összeg beszámít az óvadék összegébe (az óvadék mértéke 3 havi bérleti díjnak megfelelő összeg).
  3. Bérbeadó az ajánlat benyújtásra nyitva álló időpontig indokolás nélkül visszavonhatja felhívását, az addig befizetett ajánlati biztosítékot haladéktalanul visszafizeti.
  4. Ha az ajánlat nyertese az előírt határidőn belül – neki felróható ok miatt – nem teljesíti vállalt kötelezettségét, a szerződést nem köti meg és mulasztását hitelt érdemlően nem igazolja, úgy az általa befizetett ajánlati biztosítékot elveszíti és a szerződés megkötésére a továbbiakban nem tarthat igényt. Bérbeadó a soron következő ajánlattevővel köt szerződést.
  5. A bérleti jog megszerzésére benyújtott ajánlatok felbontására a Városfejlesztési és Üzemeltetési Bizottság legalább két tagja, valamint a vagyonkezelési ügyintéző jelenlétében 2018. október 10-én 1400-kor nyilvános eljárás során kerül sor. Az ajánlatok bontásáról a pályázók külön értesítést nem kapnak. Az ajánlat(ok) felbontás(a) után a Városfejlesztési és Üzemeltetési Bizottság megállapítja, hogy, mely ajánlat(ok) érvényes(ek).
  6. október 10-én 1430-kor kerül sor a nyilvános tárgyalásra. A tárgyalás időpontjáról az ajánlattevők külön értesítést nem kapnak. A nyilvános tárgyaláson az érvényes ajánlattevők vehetnek részt.
  7. A tárgyalásról jegyzőkönyv készül, mely az ajánlattevőknek megküldésre kerül.
  8. A tárgyalás során az ajánlattevők fenntartott, vagy az önkormányzat számára kedvezőbb ajánlatot tehetnek.
  9. Az ajánlatokról a Városfejlesztési és Üzemeltetési Bizottság véleményének figyelembevételével - a soron következő képviselő-testületi ülésen a Képviselő-testület dönt. Az eredményt 8 napon belül kell az érintettekkel közölni.
  10. A pályázat kiírója fenntartja azon jogát, hogy az ajánlati eljárást eredménytelennek nyilváníthatja.
  11. Hiánypótlásra lehetőség nincs.

További információ Czirjákné dr. Janovszki Szilvia (45/ 470-022/209 mellék) ügyintézőtől kérhető.

Vásárosnamény, 2018. szeptember 10.

                                                                                                          Filep Sándor  

                                                                                                          polgármester

Az Észak-Alföldi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft. hulladékgazdálkodási közszolgáltató képviseletében az alábbiakról tájékoztatom Önöket:

 

Az állami hulladékgazdálkodási közfeladatot ellátó NHKV Zrt. közszolgáltatási területünkön első alkalommal bocsátotta ki a közszolgáltatási díjakról szóló számláját az országos számlázási rendszeren keresztül (a számlázást eddig a közszolgáltató saját rendszerében, bérszámlázás keretében végezte az NHKV részére).

A 2018. II. negyedéves számlákat várhatóan a mai napon kapják meg az ingatlanhasználók.

Bár az NHKV Zrt. a számlákkal egyidejűleg tájékoztatót is küld az ügyfelek részére, mégis szeretnénk informálni Önöket olyan kérdésekről, melyekkel a lakosok az Önkormányzatokat megkereshetik.

 

  1. Az NHKV Zrt. a díjbeszedést, mint számlafizetési módot megszüntette. A most megkapott év II. negyedéves számlát az ügyfelek kizárólag csekken, csoportos beszedési megbízással vagy átutalással fizethetik meg.
  2. Az NHKV Zrt. által megbízott díjbeszedők a jövőben kizárólag a díjhátralék beszedése érdekében járhatnak el, a kintlévőség kezeléssel kapcsolatos cselekményeket, így a díjhátralékok beszedését és az ezzel összefüggő adatváltozás­bejelentést végezhetik.
  3. Későbbi időpontban kapják meg a számlát a kedvezményes díjat és az időszakos díjat fizető ügyfelek.
  4. A számlázó program a díjfizetés alapegységének tekintett ürítés-számot nem a megszokott Ft/ürítés, hanem Ft/darab elnevezéssel jeleníti meg a számlarészletezőben, mely azonban a számlában egyértelműen az ürítések számát fogja jelenteni az eddigieknek megfelelően (13 db/negyedév).

 

Kérem Önöket, hogy szíveskedjenek tájékoztatást adni azon ügyfeleknek, akik Önökhöz fordulnak.

Kérem, tájékoztassák az ügyfeleket arról is, hogy a számla bal feslő sarkában feltüntetett ügyfélszolgálati elérhetőségeken a közszolgáltató készséggel áll a lakosság rendelkezésére.

 

Telefonos ügyfélszolgálat (rögzített vonal):

06/42 508 374

06/42 508 369

06/42 508 371

 

Tisztelettel:

Éberhardt Gábor ügyvetető

Vásárosnamény Város Önkormányzata (a továbbiakban: Önkormányzat) értesíti a Tisztelt Lakosságot, hogy a téli rezsicsökkentés végrehajtását követően szükségessé váló további intézkedésekről szóló 1364/2018. (VII. 27.) Kormány határozat (a továbbiakban: Korm. határozat) elfogadásra került.

A Kormány fenti döntésében egyetértett azzal, hogy a téli rezsicsökkentésben korábban nem részesülta vezetékes gáz- vagy távfűtéstől eltérő fűtőanyagot felhasználó háztartások is egyszeri természetbeni támogatásban részesüljenek a fűtési költségek viselésével összefüggésben.

A Korm. határozat előírásainak megfelelően Önkormányzatunknál háztartásonként egy darab igénybejelentés terjeszthető elő 2018. október 15. napjáig, mely határidő jogvesztő.

Az egy lakásban együtt lakó, ott bejelentett lakóhellyel vagy tartózkodási hellyel rendelkező személyek közössége (a továbbiakban: háztartás) igényét az „Igénybejelentő nyilatkozat” formanyomtatvány benyújtásával terjesztheti elő. A nyilatkozatot csak hiánytalanul kitöltve tudjuk elfogadni.

Az igénylőnek az igénybejelentő nyilatkozaton rögzíteni kell az igényelt fűtőanyag fajtáját (tűzifa, szén, propán-bután palackoz gáz, propán-bután tartályos gáz, fűtőolaj, pellet/brikett), mely utólag már nem módosítható.

kizárólag elektromos fűtési móddal rendelkező háztartások nem jogosultak az igénybejelentésre.

Tájékoztatom továbbá az igénylőket, hogy a Belügyminisztérium Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatósága az igénybejelentőben foglaltakat jogosult ellenőrizni és helyszíni vizsgálatokat folytatni. Ha a vizsgálat eredményeként valószínűsíthető, hogy az igénybejelentő rosszhiszeműen járt el, az önkormányzat szabálysértési, vagy – minősítő körülmény fennállása esetén - büntetőeljárást kezdeményez.

Igény bejelentési határidő és feltételek:

Az ”Igénybejelentő nyilatkozat” központi nyomtatvány személyesen átvehető a Vásárosnaményi Közös Önkormányzati Hivatal (4800 Vásárosnamény, Tamási Áron utca 1., a továbbiakban: Hivatal) Ügyfélfogadó helyiségében vagy közvetlenül letölthető az Önkormányzat  www.vasarosnameny.hu honlapjáról.  A hiánytalanul kitöltött nyilatkozatokat 2018. október 15-ig egy eredeti példányban, papír alapon kell benyújtani szintén a Hivatal Ügyfélszolgálatánál ügyfélfogadási időben.

Vásárosnamény, 2018. augusztus 14.

                                                                                                          Filep Sándor sk.

                                                                                                            polgármester

 

- Tudta, hogy a kéményseprés már minden magányszemély számára ingyenes?

A kémények időszakos ellenőrzése a magányszemélyek számára már több mint két éve ingyenes. Amennyiben családi házban él és a házba nincs bejegyezve gazdálkodó szervezet, akkor a kéményseprő akkor jön, amikorra a kéménytulajdonos időpontot foglal.

- Miért szükséges a kéménysepréssel már nyáron foglalkozni?

A fűtési szezon végeztével, amikor az otthoni tüzelő-fűtőberendezéseket már nem, vagy csak alkalmanként használjuk, érdemes megtervezni és ütemezni a karbantartással, ellenőrzéssel kapcsolatos feladatokat. Nem célszerű ugyanis ezeket a teendőket a következő fűtési szezon előtti utolsó napokra halasztani.

A kéményseprő a füstelvezető épségét, valamint a fűtésrendszer működését ellenőrzi. Célja az esetleges problémák kiszűrése, a balesetek megelőzése. A vizsgálat során a szakemberek alaposan átnézik az égéstermék-elvezetőket, ellenőrzik azok műszaki állapotát, megvizsgálják, hogy biztosított-e az adott helyen a fűtés biztonságos működéséhez szükséges mennyiségű levegő, illetve annak utánpótlása, emellett elemzik a tüzelőberendezésből távozó égéstermék összetételét. Amennyiben a vizsgálat problémát tár fel, fontos a mihamarabbi javításról intézkedni.

- Mi a menete, ha szeretném kitakaríttatni a kéményemet?

Aki az online ügyintézést választja, a www.kemenysepres.hu honlapon előre megadhat két-három, kéményellenőrzésre megfelelő napot – ebben az esetben a kéményseprők telefonon felveszik az ügyféllel a kapcsolatot és közösen megállapodnak az ellenőrzés pontos dátumáról és idejéről.

A katasztrófavédelem kéményseprői gyakran tájékoztató levelekkel járják végig a településeket. Ilyenkor lehetőség van az ellenőrzés azonnali elvégeztetésére is, de ennek igénybevétele ekkor sem kötelező.

Akik a telefonos ügyintézést kedvelik, ők az előhívó nélkül, ingyenesen működő 1818-as számot hívják. Rövid adatvédelmi információk után válasszák a 9-es, 1-es majd ismét az 1-es gombokkal az Időpontfoglalás menüt, ahol a bejelentkező ügyintéző, a hívó adatainak felvételével elindítja a vizsgálati időpont egyeztetési folyamatát. A katasztrófavédelem munkatársa visszahívja az ügyfelet, és megbeszélik az ellenőrzés napját és idejét.

Emellett fordulhatnak a katasztrófavédelem kéményseprőipari szervezetéhez

  • e-mailben, a levelet a kemenysepro.ugyfelszolgalat@katved.gov.hu címre küldve
  • postai úton a BM OKF GEK részére címzetten, 1903 Budapest, Pf.: 314. címre küldve
  • személyesen, ügyfélfogadási időben várjuk a megyei ellátási csoportjainknál
  • a külföldön tartózkodó állampolgárok a +36 (1) 550 1858 helyi díjszabással hívható telefonszámon érik el ügyfélszolgálatunkat.

- Milyen gyakran ellenőriztessem a kéményemet?

Ez attól függ, hogy milyen fűtőeszköz van a kéményhez csatlakoztatva. Ha a házban szilárd tüzelőanyaggal fűtenek, akkor évente, ha gázzal, akkor kétévente egy alkalommal ingyenes a felülvizsgálat.

A társasházban élő magánszemélyekhez írásbeli értesítést követően hívás nélkül érkezik a kéményseprő és ingyenesen elvégzi a sormunkát.

- Mi a teendő, ha gazdálkodó szervezet működik a házban vagy a társasházi lakásban?

Amennyiben családi házban él és a házba gazdálkodó szervezet van bejegyezve, akkor a kéményseprést egy-, vagy kétévente kötelező megrendelni egy kéményseprőcégtől. A szilárd tüzelőanyaggal működő fűtőberendezések kéményeit évente, a gázzal működőket kétévente. A kéményseprésért fizetni kell. A www.kemenysepres.hu honlap Ügyfélszolgálat oldalán irányítószáma megadásával kikeresheti, hogy az ország adott településén mely kéményseprőcégektől lehet megrendelni a munkát.

A társasházban működő gazdálkodó szervezetekhez a kéményseprő hívás nélkül érkezik, de a munka díját ki kell fizetni. Ha a lakásnak saját kéménye van, akkor az egész munka díját, ha a lakás a társasház gyűjtőkéményére van csatlakoztatva, akkor a munka rá eső részét kell kifizetni, például egy tízlakásos társasház esetén a munkadíj egytizedét.

Fontos tudni!

A szakember a kéményvizsgálatról tanúsítványt állít ki. Ezen fel kell tüntetnie az utolsó műszaki vizsgálat évét, valamint az ellenőrzés során elvégzett műszeres mérések eredményét. A katasztrófavédelem kéményseprői készpénzt nem kezelhetnek, nem fogadhatnak el. Végeznek díjköteles munkát is, azonban ezeket előre, írásban meg kell rendelni és a munka elvégzése után, számla ellenében, átutalással kell a díjat megfizetni.

A katasztrófavédelem minden kéményseprője végzett szakmunkás, arcképes igazolvánnyal rendelkezik, egységes munkaruhát visel és a munkavégzéshez biztosított autójuk is jól megkülönböztethető, a katasztrófavédelem feliratai, színei jól láthatóak rajta. Felszerelésük korszerű és teljes, minden szerszámuk, mérőműszerük biztosított.

Társaságunk 2018. szeptember 1-től kezdődően az alábbi menetrendi módosítások kerülnek bevezetésre a helyközi menetrend szerinti autóbusz közlekedésben.

 

4209 Fehérgyarmat - Vásárosnamény - Nyíregyháza autóbuszvonalon:

  • A Vásárosnaményból munkanapokon 15.55 órakor Nyíregyházára induló 134 sz. járatot Baktalórántháza, Fenyves Csárda megállóhelyen is megállítjuk. 4316 Vásárosnamény - Olcsva - Nagydobos - Mátészalka autóbuszvonalon:
  • A Vásárosnaményból munkanapokon 10.35 órakor Mátészalkára induló 223 sz. járatot Olcsva, kompátjáró megállóhely érintésével közlekedtetjük.
  • A Vásárosnaményból iskolai előadási napokon 16.10 órakor Olcsvára induló 263 sz. járat közlekedését tanszünetes munkanapokra is kiterjesztjük.
  • Olcsváról tanszünetben munkanapokon 16.40 órai indulással új 258 sz. járatot közlekedtetünk. Ennek megfelelően a járat Olcsva, kompátjáró megállóhelytől 16.40 órakor indul, és Vásárosnamény, vasútállomásra 16.58 órakor érkezik.

 

 

Kisvárda, 2018. augusztus 6.

 

Üdvözlettel:

Illés István

állomásvezető

Vásárosnaményi Ifjúsági Klub          

 

 

 

 

 

OTP HK 970x250 1019

Eseménynaptár

November 2018
H K Sz Cs P Szo V
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

KÖZÖS ÖNKORMÁNYZATI HIVATAL

Cím: 4800 Vásárosnamény
Tamási Áron u. 1.
Tel/Fax.: (06-45) 470-022; 470-035; 470-225
E-mail: hivatal@vasarosnameny.hu

Hivatali ügyfélfogadás
Hétfő: 8:00 - 12:00 | 13:00 - 16:00
Kedd: NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS
Szerda: 8:00 - 12:00 | 13:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 12:00
Péntek: 8:00 - 12:00

 

Térítési díj befizetés és ügyintézés
Hétfő: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Kedd: NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS
Szerda: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Csütörtök: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Péntek: 9:00 - 10:00

 

Vásároisnaményi Járási Hivatal Kormányablak Osztály

Cím:4800 Vásárosnamény, Tamási Á. u. 1.
Tel: 45/795-079 Fax:45/795-080 (az ügyintézők melléken érhetőek el)
Időpontfoglalás: személyesen, telefonon, interneten (magyarorszag.hu)

Nyitvatartás
Hétfő: 7:00 - 17:00
Kedd: 8:00 - 16:00
Szerda: 8:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 18:00
Péntek: 8:00 - 16:00

(16 óra után csak bankkártyás fizetésre van lehetőség)

SZABOLCS-SZATMÁR-BEREG MEGYEI KORMÁNYHIVATAL VÁSÁROSNAMÉNYI JÁRÁSI HIVATAL
további elérhetőségei, egyébb információk

Top Free Bets Bonuses view here.

xmlns:og="http://ogp.me/ns#" xmlns:fb="http://ogp.me/ns/fb#"