kedd, június 27, 2017
Betûméret

Szelektív és vegyes hulladékgyűjtés 2017

Észak-Alföldi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft.

4400 Nyíregyháza, Benczúr tér 7.

Tel:80/205-269; 42/508-374; 42/508-369 Fax:42-315-706.,Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.www.eakhulladek.huAz alábbi tájékoztató fontos információkat tartalmaz, ezért egész évben őrizze meg!

Tisztelt Cím!

 

Tájékoztatom Önt, hogy településükön a hulladék-közszolgáltatást az Észak-Alföldi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft. végzi. A hulladék-közszolgáltatás a lakosság részére egy kötelező jelleggel, heti rendszerességgel igénybe veendő szolgáltatás. Ennek megfelelően a szolgáltatás igénybevétele és a vonatkozó díj megfizetése valamennyi lakott ingatlan tulajdonosa vagy használója számára írásos szerződés megkötése nélkül is kötelező.

Az adott ingatlan tulajdonosváltozása esetén a közszolgáltatás díját az új tulajdonos adatainak érvényes bejelentéséig a régi tulajdonos köteles viselni. Amennyiben a hulladék-közszolgáltatás számlája elhunyt nevére szól, abban az esetben írásban kérelmezze a név átírását a valós tulajdonosra vagy használóra. Amennyiben az ingatlan bármilyen okból lakatlanná válik, ott lehetőség nyílik a szolgáltatás szüneteltetésére az adott naptári évre. Ilyen esetben kizárólag írásos bejelentést áll módunkban elfogadni leghamarabb a bejelentés napjától kezdődően (visszamenőleg nem). A szüneteltetett időszak „érvényesítéséhez” utólag minden esetben közüzemi mérőóra állást, fogyasztási helyet és elszámolt időszakot tartalmazó közüzemi igazolással vagy éves elszámoló számlával (áram esetén 250 kWh, víz esetén 3 m3 fogyasztást fogadunk el a lakatlanság igazolására) szükséges igazolnia, hogy az ingatlan lakatlan volt, ott fogyasztás nem történt. Amennyiben az ingatlan a következő évben is lakatlan, abban az esetben a szüneteltetés bejelentését minden évben február 15-ig a fentiek szerint kell megújítania. Egyéb év közbeni változást (számlázási ill. postázási név és cím) 15 napon belül kell bejelentenie.

 

A közszolgáltatás keretében Társaságunk az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:

 

1.     Vegyes hulladék gyűjtése:

A vegyes hulladék gyűjtése az Önök településén a következő napokon történik:

 

Vásárosnamény az eddig megszokott napokon

 

A vegyes hulladékot ingatlanonként egy darab 120 l-es, 80 l-es vagy 60 l-es szabvány gyűjtőedényből (kukából) áll módunkban elszállítani. A 60 l és 80 l-es kukához tartozó díj akkor alkalmazható, ha ténylegesen ekkora a használt edény mérete (az edény meglétét a megvásárlásáról készült saját névre szóló számlával kell igazolni, melyet a bejelentés dátumától tudunk átállítani). A 60 l edény kizárólag jogszabályban rögzített önkormányzati igazolással igényelhető. A gyűjtőedénybe háztartási hulladéknak nem minősülő, valamint folyékony anyagot, illetve veszélyes hulladékot nem lehet elhelyezni! Amennyiben az egy kukát meghaladó mennyiségű hulladék keletkezik háztartásában, arra vagy külön szerződést kell kötnie Társaságunkkal, vagy a hulladékot a Társaságunk emblémájával ellátott zsákban kell kihelyeznie. Ilyen zsák 315,- Ft + ÁFA áron megvásárolható ügyfélszolgálatainkon.

 

2.     Lomtalanítás:

 

2017. évben Társaságunk egy alkalommal, 2017. október 02-06. közötti időszakban végzi a lomtalanítást a vegyes hulladék gyűjtés napján, azzal azonos időpontban. Kérjük Önöket, hogy a lomokat az ingatlanuk elé, saját hulladékgyűjtő edényeik mellé helyezzék ki. Felhívjuk figyelmüket, hogy tilos veszélyes hulladékot, építési törmeléket, zöldhulladékot, autógumit a lomok közé kirakni.

 

3.  Szelektív hulladék gyűjtése:

A szelektív hulladékot a Társaságunk által kiosztott, ingatlanonként egy darab 240 l-es (kék színű), szabvány gyűjtőedényből (kukából) áll módunkban elszállítani. 2017-ben Társaságunk ismételten pályázatot nyújt be a szelektív hulladékgyűjtés további fejlesztésére, így azoknak a lakosoknak is biztosítani tudjuk majd a gyűjtőedényeket, akik az első körből kimaradtak, de igényt tartanak rá. Az átmeneti időszakra az önkormányzatoknak szelektív hulladék gyűjtésére alkalmas zsákokat biztosítunk, amelyek a lakosság részére térítésmentesen átvehetők. A kiosztott 240 l-es kék kukákban az üveg kivételével valamennyi újrahasznosítható anyag elhelyezhető (műanyag, papír, fém). Vegyes háztartási hulladékot, veszélyes és zöld hulladékot kérjük, ne tegyen bele, a gyűjtőedényt kizárólag szelektív hulladék gyűjtésére használja, ellenkező esetben azt a közszolgáltató nem üríti ki! A szelektív hulladék begyűjtését az év folyamán kéthetente, a következő napokon végezzük: január 2, 16, 30, február 13, 27, március 13, 27, április 10, 24, május 8, 22, június 5, 19, július 3, 17, 31, augusztus 14, 28, szeptember 11, 25, október 09, 23, november 6, 20, december 04, 18.

 

A fenti hulladékgyűjtési napok alól kivételt képeznek az alábbi ünnepnapok, ahol a gyűjtési napok a következőképpen módosulnak:

 

 

Eredeti

Módosított

Húsvét

2017. április 17 H

2017. április 15. SZO

Karácsony

2017. december 25. H

2017. december 23. SZO

Karácsony

2017. december 26. K

2017. december 24. V

Újév

2018. január 01. H

2018. december 30. SZO

A teljes szolgáltatás díja 2017. évben - hacsak jogszabály évközben másként nem rendelkezik - nem változik.

A hulladékszállítási díjat negyedéves rendszerességgel, 15 napos fizetési határidővel, utólag számlázza ki a Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. (NHKV Zrt.). Valamennyi számlán tájékoztatják Önt az aktuális egyenlegéről. A hulladékdíj be nem fizetése esetén az NHKV Zrt. felszólítást küld, majd kezdeményezi az elmaradt díjhátralék és annak kamatainak adók módjára történő behajtását a Nemzeti Adó és Vámhivatalnál (NAV).

Társaságunknak nem áll módjában sem kedvezményt, sem mentességet adni, vagy a már kiszámlázott díjat elengedni vagy csökkenteni. A 2016. március 31-ig keletkezett tartozása esetén az ÉAK Nonprofit Kft.-vel részletfizetési megállapodást köthet, melyet a fizetési felszólítás átvételétől számított 15 napon belül van lehetősége írásban kérelmezni (a lenti elérhetőségeinkre címezve), azt követően a behajtási eljárást a NAV által elindítjuk. A megállapodást csak a díjhátralék 25%-ának azonnali megfizetését követően van módunkban 6 havi egyenlő részletre megkötni.

Bármilyen további hulladékgazdálkodást, ill. számlázást érintő kérdéssel kapcsolatban forduljanak bizalommal az Észak­Alföldi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft. ügyfélszolgálatához, mely a fejlécben szereplő telefonszámokon érhető el. (a megadott 80-as telefonszám „zöld szám”, így azt ingyenesen hívhatja Szabolcs-Szatmár Bereg megyei vonalas telefonkészülékéről). Munkatársaink készségesen állnak ügyfeleink rendelkezésére az alábbi ügyfélszolgálatokon:

 

4400 Nyíregyháza, Benczúr tér 7.Hétfőtől - Szerdáig: 08:00 - 16:30 Csütörtök:                           07:00 - 19:00

Péntek:                                 08:00 - 12:00

 

4600 Kisvárda, Flórián tér 20.

Hétfő, Kedd, Csütörtök: 08:00 - 16:30 Szerda:                                                               07:00 - 19:00

Péntek:                                                 08:00 - 12:00

 

4900 Fehérgyarmat, Bocskai utca 4.Hétfő, Péntek:                    07:30 - 11:30

Kedd, Csütörtök: 12:00 - 16:00 Szerda:                                               07:00 - 19:00

 

4700 Mátészalka, Kölcsey utca 10.

Hétfő:                                                   07:00 - 19:00

Kedd, Csütörtök:                               12:00 - 16:00

Szerda, Péntek:                                  07:30 - 11:30

 

 

 

Vásárosnaményi Ifjúsági Klub          

 

 

 

 

Eseménynaptár

Június 2017
H K Sz Cs P Szo V
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

KÖZÖS ÖNKORMÁNYZATI HIVATAL

Cím: 4800 Vásárosnamény
Tamási Áron u. 1.
Tel/Fax.: (06-45) 470-022; 470-035; 470-225
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Hivatali ügyfélfogadás
Hétfő: 8:00 - 12:00 | 13:00 - 16:00
Kedd: NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS
Szerda: 8:00 - 12:00 | 13:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 12:00
Péntek: 8:00 - 12:00

 

Térítési díj befizetés és ügyintézés
Hétfő: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Kedd: NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS
Szerda: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Csütörtök: 9:00 - 11:45 | 12:45 - 16:00
Péntek: 9:00 - 10:00

 

Vásároisnaményi Járási Hivatal Kormányablak Osztály

Cím:4800 Vásárosnamény, Tamási Á. u. 1.
Tel: 45/795-079 Fax:45/795-080 (az ügyintézők melléken érhetőek el)
Időpontfoglalás: személyesen, telefonon, interneten (magyarorszag.hu)

Nyitvatartás
Hétfő: 7:00 - 17:00
Kedd: 8:00 - 16:00
Szerda: 8:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 18:00
Péntek: 8:00 - 16:00

(16 óra után csak bankkártyás fizetésre van lehetőség)

SZABOLCS-SZATMÁR-BEREG MEGYEI KORMÁNYHIVATAL VÁSÁROSNAMÉNYI JÁRÁSI HIVATAL
további elérhetőségei, egyébb információk

Top Free Bets Bonuses view here.